• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

یکی از مشکلات تولید، اقتصاد دستوری است/ ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای رفع این معضل

  • کد خبر : 29046
  • 16 آبان 1400 - 14:54
یکی از مشکلات تولید، اقتصاد دستوری است/ ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای رفع این معضل

رییس سازمان حراست کل کشور، مهم‌ترین مشکل تولید را اقتصاد دستوری خواند و گفت: اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار سبب ایجاد فساد شده و این امر باید اصلاح شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- حجتی در بازدید از بخش های مختلف ایران خودرو افزود: سازمان حراست کل کشور از تمام ظرفیت‌های خود برای اصلاح قیمت گذاری خودرو و رفع موانع تولید استفاده خواهد کرد.
وی اظهار کرد: خارج کردن اقتصاد کشور از شیوه دستوری در برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد و امیدواریم بخش بیش تری از اقتصاد کشور تا سال ۱۴۰۱ از این نظام دستوری خارج شود.
رییس سازمان حراست کل کشور، ایران خودرو را شرکتی تحول‌گرا و جهادی در فکر و عمل دانست و خاطرنشان کرد: این شرکت براساس ابلاغیه مقام معظم رهبری، با تولید و عرضه محصولات جدید و بومی از جمله تارا و پروژه K۱۲۵ اقتصاد مقاومتی را به شکل واقعی معنا کرده است.
وی اظهار امیدواری کرد، ایران خودرو در گام دوم انقلاب اسلامی در جهت توسعه صادرات و استفاده از تمامی ظرفیت‌های داخلی، برنامه‌های تحولی ارایه و اجرا کند.
رییس سازمان حراست کل کشور تاکید کرد: صنعت خودروی کشور با تداوم کارهای جهادی، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در بازارهای بین‌المللی خواهد داشت.
گفتنی است، پیش از این بازدید، مشکلات و موانع موجود در صنعت خودرو، در نشست مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با رییس سازمان حراست کل کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=29046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.