• امروز : پنج شنبه - ۱۹ مهر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

همکاری بیمه ایران و نیروی انتظامی در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی / هوش مصنوعی و آموزش، راهکارهای نوین برای کاهش حوادث رانندگی مابه‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری سال ۱۴۰۲ بانک سینا به حساب سپرده‌گذاران واریز شد تشریح برنامه جامع بانک درخصوص افزایش درآمد ارزی چالش ها و چشم انداز خدمات ارزی بانک بانک پارسیان قریب به سه همت تسهیلات قرض‌الحسنه در نیمه نخست سال جاری پرداخت کرد / گام بلند بانک پارسیان درکاهش دغدغه‌های ازدواج جوانان و معیشت خانواده‌ها راه اندازی نخستین قرارداد اختیار معامله صندوق طلای مبتنی بر شمش طلا  عملکرد بیمه معلم در مراسم اربعین درخشان بود برگزاری دوره تخصصی بیمه‌های مهندسی با هدف ارتقای مهارت‌های کارشناسان بیمه میهن در راستای بهبود فضای کسب و کار و کاهش مداخله در بنگاهداری شرکت‌های بیمه بیمه معلم حامی رویداد علمی دانشگاه علامه طباطبایی شد شفافیت قیمت و رشد صادرات زعفران از مسیر بورس کالای ایران

0

گروه : بانک و بیمهمدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز کارمند با همکاران ستاد مرکز دیدار نمود

  • کد خبر : 93756
  • 05 شهریور 1403 - 17:43
گروه : بانک و بیمهمدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز کارمند با همکاران ستاد مرکز دیدار نمود

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت مقام کارمند با حضور در محل کار همکاران ستاد مرکز از زحمات همکاران تجلیل نمود.  به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق […]

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت  فرارسیدن  هفته دولت و گرامیداشت مقام کارمند  ضمن عرض  پیام تبریک به همکاران محترم  با حضور در محل کار همکاران  ستاد مرکز  از زحمات همکاران در ارائه خدمات  به جامعه ایثارگری تجلیل نمود .

دکتر کریمی  بر اساس  تخصص مدیریت منابع انسانی  و تجارب مدیریتی  بالغ بر دو دهه سرمایه انسانی سازمان را به عنوان  مشتریان اولیه سازمان میداند که می بایست مورد توجه قرار گیرد  لذا  هر شخصی در گذر زمان  نیاز به توجه و  نگاه ویژه در جهت انجام   امور سازمانی دارد از این نظر  ارزشمندی همکاران و احترام  بر زحمات و خدمت آنها می تواند نسبت به ارائه خدمات به جامعه ایثارگری   تاثیر بسیار بالایی داشته باشد و به عنوان سرمایه اولیه سازمان  محسوب گردد.

ایشان در پی  ارائه خدمات همکاران به جامعه هدف،  کیفیت خدمات رسانی و رضایتمندی  جامعه ایثارگری را  منوط به  ایجاد انگیزه و روحیه  خدمتی کارکنان سازمان می داند که  به عنوان یک اصل  همیشه مورد توجه بوده و از ارزشمندی بالایی برخوردار می باشد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=93756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.