• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

کیفیت و تحویل به موقع محصول انتظار اصلی مشتریان فولاد مبارکه است

  • کد خبر : 34038
  • 12 دی 1400 - 17:50
کیفیت و تحویل به موقع محصول انتظار اصلی مشتریان فولاد مبارکه است

مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: پایداری در کیفیت محصول و تحویل به موقع محصولات فولاد مبارکه به مشتریان، انتظار اصلی مشتریان فولاد مبارکه است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مهدی آقازینلی مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار در عرصه صنایع بسته‌بندی اظهار کرد: با توجه به نظرسنجی‌های سالیانه و بازخوردهای دریافتی تأمین حداکثری نیاز صنعت بسته‌بندی، خصوصاً با ضخامت‌های کمتر از  ۱۸ صدم میلی‌متر و کاهش زمان رسیدگی به شکایات فنی مشتریان از مهم‌ترین انتظارات مشتریان صنایع بسته‌بندی از شرکت فولاد مبارکه بوده است.

وی با اشاره به پراکندگی جغرافیایی مشتریان صنایع بسته‌بندی فولاد مبارکه در سطح کشور افزود: هم‌اکنون ۲۵ درصد مشتریان شرکت فولاد مبارکه در استان تهران، ۲۲ درصد در استان آذربایجان شرقی، ۱۹ درصد در استان خراسان رضوی، ۷ درصد در استان گلستان، ۶ درصد در استان خوزستان، ۵ درصد در استان کرمانشاه، ۳ درصد در استان مازندران، ۳ درصد در استان مرکزی، ۲ درصد در استان قزوین، ۲ درصد در استان اصفهان و ۶ درصد در سایر استان‌ها قرار دارند. 

مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: میزان تولید ورق قلع‌اندود فولاد مبارکه در سال گذشته به ۲۲۵ هزار تن رسید و امسال پیش‌بینی ما این است که تولید این محصول به ۲۱۰ هزار تن برسد، اما در چشم‌انداز ۱۴۰۴ تولید سالیانه این محصول در شرکت فولاد مبارکه باید به ۳۰۰ هزار تن افزایش یابد.

وی اذعان داشت:  ارائه کتاب‌های فنی و مشخصات محصولات، برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعات فنی، ایمنی و بهداشتی و راه‌اندازی کانال کال‌سنتر از اولویت‌های دیگر شرکت فولاد مبارکه در کسب رضایتمندی مشتریان بوده است.

وی تصریح کرد: پیگیری سیستمی اقدامات اصلاحیف انتقال بازخوردها به خطوط تولید، انتقال کیفی و آزمایشگاه، رسیدگی حضوری به شکایات مشتریان و ثبت شکایات آنان نیز از دیگر اقدامات شرکت فولاد مبارکه در راستای رضایت‌مندی مشتریان بوده است.

آقازینلی با اشاره به میزان تولید محصولات قلع‌اندود و واردات آن از سال ۹۵ تاکنون عنوان داشت: آمارها نشان می‌دهد که در سال ۹۵ میزان تولید ورق قلع‌اندود در فولاد مبارکه ۹۲ هزار تن بوده که میزان واردات این محصول به کشور در همان سال، ۷۳ هزار تن نیز بوده است؛ در سال ۹۶ میزان تولید ورق قلع‌اندود در فولاد مبارکه به ۹۶ هزار تن رسید اما در همان سال بیش از ۹۷ هزار تن از این محصول نیز وارد کشور شد.

وی ادامه داد: میزان تولید قلع اندود در سال ۹۷ در شرکت فولاد مبارکه به ۹۴ هزار تن رسید اما میزان واردات به ۵۰ هزار تن رسیده بود؛ در سال ۹۸ میزان تولید این محصول در فولاد شرکت فولاد مبارکه به ۹۸ هزار تن رسید که حدود ۱۰۰ هزار تن نیز واردات  بوده  است و در سال گذشته میزان تولید آن در شرکت فولاد مبارکه معادل ۱۰۳ هزار تن بود که معادل ۸۴ هزار تن نیز واردات این محصول به کشور بوده است.

مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه تأکید کرد: طی ۹ ماهه نخست امسال تحویل ورق قلع‌اندود فولاد مبارکه به مشتریان بیش از ۷۶ هزار تن بوده اما میزان واردات به کشور در این مدت به حدود ۱۹ هزار تن کاهش یافته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.