• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

1

کسب رتبه برتر تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال توسط بانک سینا

  • کد خبر : 6812
  • 20 دی 1399 - 15:18
کسب رتبه برتر تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال توسط بانک سینا

در کنفرانس هوش تجاری ایران که با هدف بررسی و بهبود عملکرد ادارات روابط عمومی و بازاریابی صنعت بانکداری کشور در بخش رسانه های دیجیتال برگزار شد، بانک سینا تندیس و گواهینامه رتبه برتر در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال را از آن خود کرد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک سینا، در این رویداد که به بررسی کارآمدی روابط عمومی های نظام پولی و مالی در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ در ۴ فاز رشد، سازمان یافته، تاثیرگذار و حرفه ای رسانه‌های دیجیتال اختصاص داشت، این بانک حائز گواهینامه و تندیس رتبه برتر بلوغ هوش تجاری ایران در حوزه رسانه دیجیتال اخبار در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه‌های دیجیتال شد.
این تندیس طی مراسمی با حضور عضو هیأت مدیره و قائم مقام بانک سینا و مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و مسئولان کنفرانس به بانک اهدا شد.
دکتر دانیالی در این مراسم با بیان آنکه در دنیای امروز، نگاه به روابط عمومی بسیار متفاوت از گذشته شده است، گفت: امروزه روابط عمومی ها از حالت سنتی خارج شده و نقشی مهم در جریان سازی و جهت دهی به سازمان در راستای تعیین خط مشی ها و راهبردهای سازمانی دارند.
وی افزود: اقداماتی که طی یکسال گذشته در حوزه روابط عمومی بانک سینا صورت گرفته، بر اساس اصول حرفه‌ای و منطبق بر نگاه علمی و منشاء تحولات بسیار خوبی بوده است که امیدواریم این روند با کمک همکاران و مدیریت خوب این مجموعه تداوم یابد.
شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم گفت: قطعا پیشبرد برنامه‌ها و پیاده سازی راهبردهای روابط عمومی، بدون حمایت ها و رهنمودهای اعضای محترم هیات مدیره و مدیرعامل بانک، امکانپذیر نبود. امیدوارم با همدلی و همفکری حاکم بر روابط عمومی بانک، در پیاده سازی و اجرای بیش از پیش اهداف و برنامه های مدنظر، موفق باشیم.
در ادامه دکتر افضلی دبیر کنفرانس هم گفت: در این کنفرانس، ادارات روابط عمومی نهادهای پولی کشور در حوزه رسانه‌های دیجیتال شامل وبسایت، اخبار و شبکه های اجتماعی بر اساس ۳۶۰ داشبورد مدیریتی و ۳۴ شاخص رسانه‌ ای دیجیتال در سامانه هوشمند رتبه‌بندی، مورد ارزیابی قرار گرفتند که بانک سینا موفق به کسب تندیس رتبه برتر بلوغ هوش تجاری ایران در حوزه رسانه دیجیتال اخبار در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه‌های دیجیتال شد.
گفتنی است بانک سینا در ماه‌های اخیر اقدامات قابل توجهی را در راستای ارتقای جایگاه و هویت برند بانک از طریق تهیه و انتشار اخبار و فراهم ساختن بسترها و ضرورت های توسعه روابط عمومی دیجیتال به اجرا رساند که نقش مهمی در بازآفرینی و تقویت اعتبار برند بانک سینا در افکار عمومی داشته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=6812

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.