• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

کاهش محرومیت و ایجاد اشتغال از نتایج سرمایه گذاری ایمیدرو در مناطق محروم است

  • کد خبر : 50403
  • 02 مرداد 1401 - 15:45
کاهش محرومیت و ایجاد اشتغال از نتایج سرمایه گذاری ایمیدرو در مناطق محروم است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به سرمایه گذاری ایمیدرو در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته گفت: کاهش محرومیت و ایجاد اشتغال از نتایج سرمایه گذاری ایمیدرو در مناطق محروم است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد دلاری ایمیدرو و شرکتهای زیر مجموعه در بخش صنایع و معادن گفت: این رقم سرمایه‌گذاری در بخش معادن و صنایع معدنی بسیار قابل توجه است.

وی با بیان اینکه این سرمایه گذاری توسط ایمیدرو شرکت‌های زیر مجموعه ادامه دارد، افزود: بر اساس اخبار رسیده به ما ایمیدرو سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد دلاری را در حال اجرا دارد که بیشترین سرمایه گذاری ها در مناطق کمتر توسعه یافته در حال اجراست.

عضو میسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: سرمایه گذاری ایمیدرو در طرح های صنعتی، معدنی، زیربنایی و اکتشافی به اشتغال، کاهش محرومیت و رونق اقتصادی در مناطق کمتر توسعه یافته می انجامد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان اینکه این سرمایه گذاریها در اکثر استانهاست، تصریح کرد: سرمایه گذاری ایمیدرو در طرح های فولادی هم بسیار خوب بوده بطوریکه بنا به گفته مسئولان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شاهد رشد ۳۰ درصدی صادرات محصولات فولادی در فروردین امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته بودیم.

وی با بیان اینکه فعالیت های این سازمان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و توسعه بخش معادن و صنایع کشور فعالیت‌های بسیار گسترده است، افزود:  امیدواریم اهداف ترسیم شده این سرمایه گذاری بخصوص ایجاد اشتغال در مناطق محروم محقق شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.