• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

کاهش قیمت تمام شده مبنای عملکرد شرکت‌های تابعه پگاه است

  • کد خبر : 44155
  • 07 اردیبهشت 1401 - 11:00
کاهش قیمت تمام شده مبنای عملکرد شرکت‌های تابعه پگاه است

توجه به کاهش قیمت تمام شده با حفظ کیفیت مبنای عملکرد شرکت‌های تابعه پگاه قرار گیرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علی‌اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران در بازدید از شرکت پگاه کرمان، با تاکید بر این موضوع افزود: برخی از قیمت‌های تمام شده محصولات پگاه بالاست که باید به کاهش قیمت تمام شده با حفظ و استمرار کیفیت نگاهی جدی شود.

او با اشاره به هدف‌گذاری سال ١۴٠١ در افزایش صادرات به افغانستان توضیح داد: درمذاکره‌ها با نماینده پگاه در افغانستان توافق شد که افزایش حجم صادراتی اجرایی شود که در این مسیر، پگاه کرمان هم ضرورت دارد مطالبه سهمی مشخص از صادرات به افغانستان را پیگیری و محقق سازد.

محمدپور همچنین با توجه به پتانسیل موجود در افزایش بازار داخلی پگاه در کرمان، خواستار رویکرد تعامل حداکثری این مجموعه با بازارگستر و سهم خواهی از بازار داخلی شد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به رویکردهای کلی در خصوص توسعه کشت و صنعت‌ها در پگاه، گفت: قرار است تا طرح های مطالعاتی و آمایش سرزمین انجام شده و بعد از طرح در هیئت مدیره و کمیته سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی طی یکماه آماده شود زیرا با توجه به اخذ موافقت اصولی احداث مجتمع دامپروری در کرمان، می توان امیدوار بود که مشکل تامین شیرخام این شرکت مرتفع شود.

گفتنی است، طی سفر مدیرعامل صنایع شیر ایران به کرمان، وی با محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.