• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

کارآفرین، شهر را در هم کوبید

  • کد خبر : 58595
  • 29 آبان 1401 - 16:30
کارآفرین، شهر را در هم کوبید

بانک کارآفرین در نخستین دور رقابت های فوتسال جام صنعت بانکداری با پیروزی مقابل تیم بانک شهر به مرحله نهایی این دور رقابت ها رسید.

 روابط عمومی بانک کارآفرین، روز جمعه گذشته تیم فوتسال بانک کارآفرین بعد از پیروزی بر تیم بانک شهر، در رقابت بعدی جمعه آینده چهارم آذر ماه ساعت ۱۹ به مصاف تیم بانک سامان به میدان خواهد رفت.
نخستین دوره مسابقات جام صنعت بانکداری به همت بخش خصوصی و با حضور تیم های فوتسال بانکهای خصوصی و دولتی که از روز جمعه ۲۹ مهرماه آغاز شده است و با برگزاری مسابقات دوره مقدماتی و یک چهارم نهایی پیگیری و تیم های مرحله نهایی مشخص شدند.
در این دور مسابقات ۲۰ تیم از بانک‌های خصوصی و دولتی؛ و شرکت‌‌های انفورماتیک در قالب پنج گروه به رقابت با یکدیگر پرداختند و در مرحله نهایی ۸ تیم برنده با رقابت با یکدیگر، راه یافته گان به مرحله نهایی را مشخص کردند.

بر اساس این گزارش تیم فوتسال بانک کارآفرین روز پنج شنبه پنجم آبان ماه در ساعت ۲۲ تیم بانک مرکزی را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد و در روز ششم آبان ماه ساعت ۱۸مقابل تیم شرکت مهندسی خرسند به پیروزی۲ بر یک رسید.
همچنین تیم فوتسال بانک کارآفرین روز جمعه ۲۰ آبان ماه ساعت ۲۰:۴۵ به مصاف تیم پرشیا سیستم رفت و در یک بازی بسیار نزدیک و زیبا توانست در ضربات پنالتی پیروز میدان شود.
محل برگزاری مسابقات فوتسال جام صنعت بانکداری مجموعه ورزشی کشتیرانی واقع در اتوبان همت، خروجی شیان، بعد از بازار روز ، جنب فروشگاه رفاه است و با توجه به این که تماشای این مسابقات برای عموم آزاد است؛ از همکاران علاقمند و خانواده های آن‌ها دعوت می شود تا جهت افزایش روحیه و انگیزه بیشتر به بازیکنان برای تماشای مسابقات فوق حاضر شوند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.