• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

چگونگی اعطای مجوز فروش محصول جان دانا به شبکه فروش

  • کد خبر : 33595
  • 06 دی 1400 - 12:54
چگونگی اعطای مجوز فروش محصول جان دانا به شبکه فروش

جزییات نحوه دریافت مجوز فروش بیمه نامه “جان دانا” توسط نمایندگان و شبکه فروش بیمه دانا اعلام شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر مهدی احراری مدیر آموزش، پژوهش و توسعه این شرکت در گفتگویی، با تشریح نحوه اعطای مجوز صدور فروش بیمه‌نامه”جان دانا” اظهار داشت:  کسانی که در سمینارهای آموزشی طرح “جان دانا” شرکت می‌کنند، می‌توانند مجوز فروش این محصول را به صورت “موقت”دریافت کنند.

شرط لازم برای اخذ مجوز ادامه صدور بیمه نامه جان دانا، علاوه بر گذراندن دوره های حضوری، آنلاین و آفلاین، قبولی در آزمون های مربوط به محصول جان دانا می باشد.

وی ادامه داد: در واقع اولین بار است که یک محصول در صنعت بیمه براساس استانداردها و شاخص‌های آموزشی، مجوز فروش و صدور دریافت می‌کند، نه اینکه صرفاً بواسطه دارا بودن کد نمایندگی و یا کارگزاری بیمه، اجازه فروش داشته باشند. به بیان دیگر زمانی، نمایندگان و کارگزاران، اجازه فروش و صدور بیمه نامه “جان دانا” را دارند که دوره آموزش ویژه این محصول را گذرانده و نمره قبولی درآزمون خاص این محصول را اخذ کرده باشند.

مدیر آموزش، پژوهش و توسعه همچنین اعلام کرد: این مدیریت برنامه جامعی برای آموزش فروش محصول”جان دانا” دارد که به صورت مرحله‌ای در اختیار نمایندگان و شبکه فروش قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این راستا محتواهای آموزشی تولید شده از طریق نرم افزار جام در اختیار شبکه فروش قرار خواهد گرفت و بر اساس آن آزمون‌های خاصی دوره ای نیز طراحی شده که انشاله از دی ماه جاری برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.