• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

چهارمین شماره فصلنامه «تحول دیجیتال» در سایت ملت‌تک منتشر شد

  • کد خبر : 34516
  • 15 دی 1400 - 16:29
چهارمین شماره فصلنامه «تحول دیجیتال» در سایت ملت‌تک منتشر شد

چهارمین نسخه فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت در قالب ویژه نامه با تمرکز بر موضوع «سلسله وبینارهای تحول دیجیتال» منتشر شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت به نقل از مدیریت کسب و کار دیجیتال؛ با توجه به نگاه پیشرو و فرا شرکتی بیمه ملت در ارتباط با دگرگونی ها و تغییرات نوین، موضوع برگزاری یک سلسله وبینار با موضوعات مختلف از تابستان سال جاری در دستور کار شرکت قرار گرفت. در این وبینارها از همراهی با برخی از بازیگران اصلی صنعت چون: بیمه مرکزی، پژوهشکده بیمه، شرکت سنحاب، پلنت، هوده کارت و نیز بازیگران بیرونی چون فناپ نیز بهره برده شد. در این رویداد تلاش گردید به از طریق مراوده با برخی از صاحب نظران این حوزه، ابعاد اصلی و حائز اهمیت برای فعالین صنعت به گونه ای پوشش داده شده و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

در این شماره فصلنامه، مباحث مطرح شده در وبینارها با عنوان های مشارکت جمعی برای توسعه مفهوم تحول دیجیتال، الزامایت در بسط مفهوم تحول دیجیتال در صنعت بیمه، دلایل برگزاری وبینار تحول دیجیتال، فرایند اجرایی برگزاری وبینار، وبینار اول با عنوان تحول دیجیتال در صنعت بیمه، وبینار دوم با عنوان تحول دیجیتال، چالش ها، فرصت ها  والزامات، وبینار سوم با عنوان تحول دیجیتال در فرایندهای صدور و خسارت، وبینار چهارم با عنوان تحول دیجیتال و سرمایه گذاری شرکت های بیمه، وبینار پنجم با عنوان تحول دیجیتال و شبکه فروش صنعت بیمه، وبینار ششم با عنوان کشف و مسیریابی زندگی مشتری، وبینار هفتم با عنوان سرمایه انسانی و تحول دیجیتال و همچنین وبینار هشتم با عنوان وبینار اختتامیه را خواهید خواند.

آرشیو فصلنامه تحول دیجیتال به آدرس http://tech.melat.ir در بخش «فصلنامه تحول دیجیتال» قابل دسترسی است.

مدیریت توسعه کسب و کار دیجیتال بیمه ملت ضمن تشکر از همکاران این شماره، از مشارکت علاقه‌مندان برای ارائه مطلب جهت انتشار شماره‌های آتی استقبال می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند مطالب خود را به آدرس tech@mellatinsurance.com ارسال کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.