• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

پیربکران به سوی چند محصولی شدن گام بردارد

  • کد خبر : 69074
  • 19 اردیبهشت 1402 - 15:32
پیربکران به سوی چند محصولی شدن گام بردارد

معاون بهره‌برداری و اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی گفت: طرح‌های توسعه‌ای در مجتمع پیربکران باید به درستی اجرا شده و این مجتمع از تک محصولی شدن خارج شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، ابوطالب اشکوری معاون بهره برداری و اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیران مجتمع پیربکران عنوان کرد: در طرح‌های توسعه‌ای مجتمع پیربکران، به دلیل عدم امکان طرح توسعه‌ای تولید کاغذ، طرح‌های جدید تولید پودر میکرونیزه و همچنین تولید آسفالت و بتن از محصولات ریزدانه در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم این دو طرح تا پایان سال اجرایی شود.

وی ادامه داد: طی چند سال گذشته تعداد نیروهای شاغل در مجتمع از ۳۰ نفر به ۱۳۰ نفر رسیده که خود رشد قابل توجهی است و این افزایش نیروها، امکان پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای مجتمع را بیش از پیش در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

معاون بهره برداری و اکتشاف شرکت ایمپاسکو ضمن تشکر از آقای منتظری که پنج سال مدیریت این مجتمع را بر عهده داشت، افزود: امیدواریم پرسنل مجتمع، در همکاری لازم با راهبر و تحت مدیریت آقای بنیات پور، توسعه سریع‌تر مجتمع و اجرای طرح‌های توسعه‌ای را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبات پرسنل و اقناع نیروهای شاغل در مجتمع که به عنوان سرمایه‌های شرکت شناخته می‌شوند، از مهمترین مسائلی است که باید در سطوح مدیریتی مدنظر قرار گیرد.

گفتنی است مراسم تودیع حمید منتظری مدیر پیشین مجتمع پیربکران و تودیع مهران بنیات پور روز گذشته در مجتمع پیربکران با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.