• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

پروژه زیست محیطی توری باد در سطح کشور نمونه ندارد

  • کد خبر : 69144
  • 19 اردیبهشت 1402 - 19:33
پروژه زیست محیطی توری باد در سطح کشور نمونه ندارد

صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ جلسه بررسی میزان پیشرفت و تسریع در اجرای یکی از مهم ترین پروژه های زیست محیطی شرکت فولاد خوزستان در دفتر قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، در این جلسه که با حضور میثم شهنیانی معاون طرح و توسعه، حمیدرضا رادکیا مدیر کمیسیون معاملات، کریم سرخی مدیر محیط زیست و زارعی مدیر پروژه برگزار شد، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی گفت: پروژه wind fencing (توری باد) یکی از مهم ترین پروژه های شرکت فولاد خوزستان است که در سطح کشور نمونه ای ندارد و به شدت مورد توجه سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و استان قرار گرفته است.

مخبر دزفولی ارزش فعلی این پروژه را قریب به ۱۰۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت: اجرای این پروژه در محوطه ای حدودا ۴۰ هکتاری و با ارتفاع ۲۸ متر توری اختصاصی در جلوگیری از بادبردگی و کنترل آلاینده های درون و مناطق همجوار شرکت بسیار موثر است.

گفتنی است، این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت داشته و این جلسه به منظور تسهیل و تسریع در اجرای پروژه برگزار و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.