• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

کارخانه احیاء استیل فولاد بافت شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه رسالت اصلی بانک توسعه صادرات تسهیل‌گری در واردات و صادرات است تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری بلوبانک سامان از سرویس جدیدی در نسخه سوم اپلیکیشن خود رونمایی کرد / پرداخت خلافی در کمتر از ۵ دقیقه؛ آنی، به آسانی مدیرعامل بانک ملی ایران با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج بیمه سامان برای معرفی محصولات خود به نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی رفت تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری

1

پرداخت ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کارگشایی

  • کد خبر : 8847
  • 18 بهمن 1399 - 16:04
پرداخت ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کارگشایی

بانک کارگشایی از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، حدود ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه و جعاله به متقاضیان پرداخت کرده است.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ۱۳ شعبه بانک کارگشایی در این دوره زمانی ۲۲۸ هزار و ۷۳۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ بیش از سه هزار و ۴۲۳ میلیارد ریال پرداخت کرده اند.
همچنین ۶۰ هزار و ۸۱۷ فقره تسهیلات جعاله به مبلغ بیش از پنج هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال در این بانک به متقاضیان پرداخت شده است.
مدت زمان بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه و جعاله کارگشایی در یک قسط و حداکثر تا یک سال است. برای اطلاع از آدرس شعب این بانک می توانید به سایت بانک ملی ایران و بخش خدمات بانکی مراجعه کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.