• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

پرداخت مطالبات کادر درمان با اولویت انجام شود

  • کد خبر : 28931
  • 15 آبان 1400 - 14:07
پرداخت مطالبات کادر درمان با اولویت انجام شود

رییس‌جمهوری با تأکید بر ضرورت جدیت در اقدامات پیشگیرانه از کرونا و پرهیز از هرگونه عادی‌انگاری، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها در سراسر کشور باید همچنان آمادگی خود را در مقابله با کرونا حفظ کنند و پرداخت مطالبات کادر درمان با اولویت انجام شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به رفع برخی محدودیت‌های کرونایی در کشور گفت: اولویت اصلی، حفظ و صیانت از سلامت دانش‌آموزان، دانشجویان، ‌کارگران و آحاد مردم است و حتماً باید بازگشایی‌ها همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و جایگزینی روش‌های هوشمند باشد.

رییس‌جمهوری با انتقاد از سست شدن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حمل و نقل زمینی و هوایی، گفت: نباید با پایین‌ آمدن آمار و شاخص‌های ابتلا به کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دچار سستی شود.

رییسی با تأکید بر لزوم بروزرسانی شیوه‌نامه‌های پیشگیری از کرونا، گفت: باید وزارت بهداشت و درمان با همکاری سایر دستگاه‌ها برای بروزرسانی این شیوه‌نامه‌ها اقدام کند.

رییس جمهور با تأکید بر ضرورت حمایت از واکسن‌های ایرانی، گفت: دانشمندان و متخصصان کشورمان تلاش ارزشمندی در تولید واکسن داخلی داشتند که باید از آن‌ها حمایت حقوقی و مالی شود.

آیت‌الله رییسی در ادامه با قدردانی از تلاش و فداکاری کادر بهداشت و درمان تأکید کرد: پرداخت مطالبات کادر درمان کشور با اولویت انجام شود.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود تشویق و اقناع‌سازی مردم برای تزریق واکسن را حائز اهمیت دانست و گفت: لازم است تاثیر دریافت واکسن برای جامعه به خوبی تبیین شود تا شاهد افزایش روند واکسیناسیون و رسیدن به آمار بالای ۸۰ درصد در این زمینه باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.