• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

پایگاه بسیج بیمه سینا افتتاح شد

  • کد خبر : 30867
  • 05 آذر 1400 - 13:19
پایگاه بسیج بیمه سینا افتتاح شد

پایگاه بسیج بیمه سینا با حضور فرمانده مرکز بسیج بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بیمه سینا افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، وحید کمر روستا، فرمانده مرکز بسیج بنیاد مستضعفان با حضور در بیمه سینا، ضمن افتتاح دفتر بسیج این شرکت، طی نشستی صمیمی با مدیران ارشد و بسیجیان این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

کمر روستا در این جلسه که همزمان با هفته بسیج برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اهمیت بسیج و فرهنگ بسیجی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیان داشت: بسیج تفکری بود که امام راحل در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی به درستی معرفی و پایه‌گذاری کرد و اکنون به برکت انقلاب، هر روز گسترش بیشتری یافته است.

وی با تاکید بر توسعه فرهنگ بسیج و کار جهادی در نهاد انقلابی بنیاد مستضعفان گفت: وجه تشابه بسیج و بنیاد این است که هر دو برای خدمت به مستضعفین و محرومین به وجود آمده و باید در این زمینه تلاش کنند.

فرمانده بسیج بنیاد مستضعفان ضمن تقدیر از رویکرد بسیجی مدیرعامل بیمه سینا و همکاری بسیار خوب این شرکت با بسیج گفت: برای ما تعداد افراد بسیجی ملاک نیست و آنچه اهمیت دارد، ایجاد نگاه و روحیه بسیجی در افراد است که خوشبختانه در بیمه سینا با توجه به نوع خدمتی که به جامعه ارائه می دهد، این نگاه وجود دارد.

وی با اشاره به لزوم تلاش و هم‌افزایی برای تقویت همکاری با بسیج به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، گفت: اگر خدمات بیمه ای مناسب به این افراد داده شود، جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی نیز گرفته خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، در ابتدای این نشست دکتر رضا جعفری، مدیرعامل بیمه سینا ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: خرسندیم که در این هفته بابرکت، پایگاه بسیج بیمه سینا افتتاح شد و از این پس، همکاران بسیجی ما می‌توانند بیش از پیش در این عرصه فعالیت کنند.

وی بسیج را از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج نیروی آماده‌ای فقط برای زمان نبرد نیست بلکه نیرویی است که آمادگی و شجاعت لازم را برای تمامی عرصه ها و کارها دارد و هرجای کشور که کاری بر زمین مانده، بسیج به خوبی آن را به انجام رسانده است.

وی با اشاره به آمادگی بیمه سینا برای حمایت از فعالیت‌های بسیج تصریح کرد: خوشبختانه بیمه سینا تاکنون قدامات خوبی برای کمک به اقشار محروم از طریق بسیج بنیاد به انجام رسانده که در آینده نیز با تفاهمات صورت گرفته ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.