• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

پایگاه بسیج بیمه آسیا رتبه اول را در حوزه وزارت اقتصاد کسب کرد

  • کد خبر : 33286
  • 01 دی 1400 - 12:54
پایگاه بسیج بیمه آسیا رتبه اول را در حوزه وزارت اقتصاد کسب کرد

پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا، رتبه اول را در سطح پایگاه های مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی کسب کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا در مراسمی، لوح تقدیر به مناسبت کسب رتبه اول را از حمید رضا صادقیان کیا، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی دریافت کرد.

بنابر این گزارش، در لوح تقدیر اهدایی به مدیرعامل بیمه آسیا ضمن تبریک کسب این رتبه، آمده است: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، لازم می دانیم از تلاش های ارزنده جنابعالی و تمام اعضای شورای پایگاه و بسیجیان محترم بیمه آسیا در راستای اجرای برنامه های ابلاغی بسیج و کسب رتبه اول در سطح پایگاه های مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی قدردانی نماییم.

این گزارش می افزاید، پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا در ارزیابی شاخص های مختلف با کسب بالاترین امتیاز، رتبه نخست را در میان پایگاه های بانک، بیمه و سایر سازمان های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی، به دست آورد.

گفتنی است، در همایشی که به منظور تقدیر از پایگاه های مقاومت وزارت امور اقتصادی و دارایی در سالن همایش های بیمه ایران برگزار شد، لوح تقدیر و کسب رتبه اول توسط آقای احمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی به مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا اهدا شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.