• امروز : دوشنبه - ۱۰ بهمن - ۱۴۰۱
0

پاسخ به بیش از ۲۴۲ هزار تماس از سوی مرکز تماس بیمه رازی

  • کد خبر : 60800
  • 30 آذر 1401 - 18:51
پاسخ به بیش از ۲۴۲ هزار تماس از سوی مرکز تماس بیمه رازی

مرکز تماس ۲۴ ساعته بیمه رازی تا به امروز به ۲۴۲ هزار و ۸۵۶ تماس ورودی پاسخ داده که بیشترین سهم تماس‌ها مربوط به بیمه درمان بوده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی که از ۱۷ آذرماه سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده تا به امروز به ۲۴۲ هزار و ۸۵۶ تماس دریافتی به صورت ۲۴ ساعته پاسخ داده است.

از همکاران فعلی مرکز تماس بیمه رازی می‌توان به محمد سجاد دینی ( سرپرست اداره ارتباط با مشتریان)، نسیم چیتگر، علیرضا هدایتی، شهرام روشن ضمیر، آیدین نعمت الهی، فاطمه بختیاری و سپیده محرابی اشاره کرد که به طور میانگین در سال جاری روزانه به ۷۴۵ تماس دریافتی پاسخ داده‌اند که بیشترین تماس‌های ورودی این مرکز با سهم ۷۹٫۸ درصدی مربوط به بیمه‌های درمان و ۱۲٫۳ درصدی مربوط به بیمه‌های اتومبیل است.

بررسی‌ها نشان از آن دارد که به طور روزانه همکاران مرکز تماس بیش از ۱۱ ساعت مکالمه با مشتریان، بیمه‌گذاران و نمایندگان دارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.