• امروز : پنج شنبه - ۱۹ مهر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

همکاری بیمه ایران و نیروی انتظامی در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی / هوش مصنوعی و آموزش، راهکارهای نوین برای کاهش حوادث رانندگی مابه‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری سال ۱۴۰۲ بانک سینا به حساب سپرده‌گذاران واریز شد تشریح برنامه جامع بانک درخصوص افزایش درآمد ارزی چالش ها و چشم انداز خدمات ارزی بانک بانک پارسیان قریب به سه همت تسهیلات قرض‌الحسنه در نیمه نخست سال جاری پرداخت کرد / گام بلند بانک پارسیان درکاهش دغدغه‌های ازدواج جوانان و معیشت خانواده‌ها راه اندازی نخستین قرارداد اختیار معامله صندوق طلای مبتنی بر شمش طلا  عملکرد بیمه معلم در مراسم اربعین درخشان بود برگزاری دوره تخصصی بیمه‌های مهندسی با هدف ارتقای مهارت‌های کارشناسان بیمه میهن در راستای بهبود فضای کسب و کار و کاهش مداخله در بنگاهداری شرکت‌های بیمه بیمه معلم حامی رویداد علمی دانشگاه علامه طباطبایی شد شفافیت قیمت و رشد صادرات زعفران از مسیر بورس کالای ایران

1

پاسخگویی تلفنی معاون اعتباری بانک ملی ایران به مشتریان

  • کد خبر : 94190
  • 19 شهریور 1403 - 19:59
پاسخگویی تلفنی معاون اعتباری بانک ملی ایران به مشتریان

عباس پیروزی عضو هیات عامل و معاون اعتباری با حضور در واحد پاسخگویی اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، با مشتریان و کارکنان بانک ملی ایران از سراسر کشور به گفت و گوی تلفنی پرداخت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،پیروزی در این برنامه تلفنی که نعمان صالحی رئیس اداره کل بررسی طرح ها،افشین سلطانی رئیس اداره کل برنامه ریزی و نظارت اعتباری و حسن ترکتاز رئیس اداره کل اعتبارات  نیز حضور داشتند،ضمن اطلاع از مشکلات و دغدغه های مشتریان و کارکنان بانک،راهکارهای لازم در این باره را ارائه کرد.

معاون اعتباری بانک ملی ایران در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی با تشریح مسائل مطرح شده از سوی مشتریان و کارکنان بانک گفت:این گفت و گوها نقش موثری در شکل گیری ارتباط بهینه میان مشتریان و مدیران بانک دارد و باعث بهبود رضایتمندی مشتریان از عملکرد بانک می شود.

وی افزود:روابط عمومی  بانک توانسته است با ایجاد امکان ارتباط بی واسطه از طریق تماس تلفنی با مشتریان،شرایطی را فراهم کند تا مدیران نیز به ارزیابی عملکرد زیر مجموعه خود در سطح جامعه بپردازند و قطعا شناخت حاصل از مشکلات و دغدغه های موجود،در تصمیم گیری های کلان،موثر است.

پیروزی تاکید کرد:این تماس های تلفنی فرصت لازم را فراهم آورده است تا بدنه کارکنان بانک از سراسر کشور بتوانند با مدیران بانک به گفت و گو بپردازند و دغدغه ها و نقطه نظرات خود را مطرح کنند.قطعا با جمع بندی این نکات و ارائه این نقطه نظرات به مدیریت عامل بانک،شاهد چشم انداز بهتری در اجرای روندهای جاری بانک خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=94190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.