• امروز : دوشنبه - ۱۲ آذر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

فعالان بازار سرمایه در انتظار راه اندازی «بازار رسمی نقره» هستند/ معاملات نقره هم مانند طلا، رسمی و شفاف می شود اعلام فرایند انتخاب مدیران عامل بورس‌ها/ مجامع فرابورس، بورس انرژی و بورس تهران، برای انتخاب هیات مدیره جدید برگزار شده است/ هیأت مدیره هر یک از بورس‌ها می‌بایست مدیرعامل پیشنهادی خود را برای طی فرآیند تایید صلاحیت حرفه‌ای به سازمان بورس معرفی کند صندوق اعتماد تمدن: پیشتاز بازدهی هفتگی صندوق‌های مختلط مراسم تودیع و معارفه اعضای ‌هیئت‌مدیره بیمه نوین برگزار شد زنگ بیمه در زاهدان با حضور بیمه تعاون نواخته شد حمایت و تامین مالی فعالان بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات از مهمترین اولویت های پست بانک ایران است با حضور مدیرعامل بانک‌آینده از باشگاه مشتریان همراه‌کارت رونمایی گردید کسب ۵ مقام برتر توسط بانک سامان در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی نواختن زنگ بیمه در مدارس ابتدایی تهران پیام مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران به مناسبت ۱۳آذر ماه (روز بیمه) پیام مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران به مناسبت روز جهانی معلولان

3

«پاسارگاد» تحصیلکرده‌ترین شرکت بیمه است

  • کد خبر : 97048
  • 23 آبان 1403 - 9:40
«پاسارگاد» تحصیلکرده‌ترین شرکت بیمه است

در حالی که به طور متوسط حدود ۸۰ درصد کارکنان صنعت بیمه کشور دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، این نسبت در شرکت بیمه پاسارگاد از ۹۷ درصد عبور کرده است.

آن طور که آمار سالنامه بیمه مرکزی روایت می کند، بیش از ۲۴ هزار نفر در بخش های مختلف صنعت بیمه کشور فعالیت می کنند که از این تعداد، حدود ۱۹ هزار نفر دارای تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و بالاتر هستند.

گزارش تفکیکی منابع انسانی شرکت بیمه پاسارگاد اما نشان می دهد از مجموع یک هزار و ۲۴۴ نفر کارکنان این شرکت، یک هزار و ۲۰۸ نفر دارای مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و بالاتر هستند.

اطلاعات موجود نشان می دهد به جز دو شرکت تازه تاسیس که تقریبا فعالیتی در صنعت بیمه ندارند، کارکنان بیمه پاسارگاد، بیشترین سطح تحصیلات را در میان کل شرکت های بیمه دارند.

کارکنان شرکت بیمه پاسارگاد، علاوه بر تحصیلات دانشگاهی، دوره های آموزش مستمر ضمن خدمت را به منظور ارتقای سطح دانش، توانایی ها و مهـارتهای فنی و رفتاری گذرانده اند و اساسا این روند، به یکی از سیاست های اصلی تربیت و پرورش سرمـایه انسانی شرکت تبدیل شده است.

با این حال، دوره های آموزشی باید به روزرسانی شوند، چرا که با توسعه روش های فروش، طرح نیازهای جدید از سوی جامعه بیمه گزاران و تولد پلتفرم های معرفی و مقایسه محصولات بیمه ای، روش های پیشین فروش و بازاریابی دیگر کارایی لازم را ندارند. / خرد و کلان

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=97048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.