• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی توسعه منابع انسانی

  • کد خبر : 33707
  • 08 دی 1400 - 9:57
هفدهمین کنفرانس بین‌المللی توسعه منابع انسانی

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی توسعه منابع انسانی، در روز‌های ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۰ با موضوع حکمرانی هوشمند منابع انسانی با حضور صاحب‌نظران برجسته داخلی و بین‌المللی، به‌صورت وب کنفرانس و حضوری در ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایدرونیوز، “هوشمندسازی و تاثیر تکنولوژی دیجیتال؛ حوزه‌های مدیریت منابع انسانی؛ نقش مدیریت منابع انسانی هوشمند در استفاده از نسل‌های نوظهور سازمانی؛ آینده‌نگری منابع انسانی در ایجاد اشتغال هوشمند در کسب و کار و نقش مدیریت منابع انسانی هوشمند در تسهیل یادگیری مدیران ارشد و میانی با رویکرد توسعه فردی و کوچینگ” از جمله موضوعات محوری این کنفرانس هستند.

از دیگر موضوعات محوری این کنفرانس می‌توان به “مدیریت منابع انسانی هوشمند و تغییر فرهنگ سازمانی (کارکنان و فرهنگ)؛ چالش چگونگی جذب موثر برای رده‌های مختلف شغلی و صنایع متفاوت؛ تحلیل خروج نخبگان و راهکارهای جذب، نگهداشت و بازگشت نخبگان؛ مدیریت منابع انسانی هوشمند در استارت‌آپ‌ها، کسب و کارهای کوچک و متوسط و فناوری‌های پیشرفته و همچنین توسعه و نقش ارزش آفرینی جایگاه حرفه‌ای منابع انسانی در توسعه سازمان اشاره کرد.

گفتنی است، این کنفرانس توسط سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همکاری انجمن مدیریت منابع انسانی ایران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.