• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

هرمزگان میزبان عضو هیئت مدیره بیمه میهن

  • کد خبر : 34085
  • 13 دی 1400 - 11:21
هرمزگان میزبان عضو هیئت مدیره بیمه میهن

غلامرضا عزیزی عضو هیئت مدیره و معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی با هدف بررسی و ارزیابی وضعیت و عملکرد سرپرستی استان هرمزگان، از این سرپرستی بازدید و با همکاران دیدار کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ غلامرضا عزیزی در این سفر از نزدیک در جریان امور جاری و مسائل و وضعیت شعبه بندرعباس قرار گرفت و از تلاشهای صورت گرفته در جهت پیشبرد امور شرکت و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران قدردانی کرد.
عزیزی گفت باید با برنامه ریزی درست و تلاش و پشتکار امور بیمه گری را پیش ببریم و با استفاده بهینه از ظرفیت های استان برای جذب پورتفوی بتوانیم زمینه رشد و تعالی بیمه میهن را بیش از گذشته فراهم سازیم.
در این جلسه رئیس و کارکنان شعبه نیز موانع پیشِ رو و پیشنهادات خود را برای بهبود امور مطرح کردند و معاون امور شعب ضمن پاسخگویی به سوالات و ابهامات، برای رفع مشکلات شعبه قول مساعد داد.
عضو هیئت مدیره بیمه میهن همچنین در جریان این سفر با نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان دیدار و در مورد مسائل فیمابین و همکاری های دوجانبه به بحث و گفت و گو پرداخت. وی ابراز امیدواری کرد که بیمه میهن با ارائه خدمات کیفی به بیمه شدگان این نهاد، بتواند رضایت بیش از پیش مسئولان بنیاد مسکن را جلب نماید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.