• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بلوبانک سامان از سرویس جدیدی در نسخه سوم اپلیکیشن خود رونمایی کرد / پرداخت خلافی در کمتر از ۵ دقیقه؛ آنی، به آسانی مدیرعامل بانک ملی ایران با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج بیمه سامان برای معرفی محصولات خود به نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی رفت تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران تکریم رییس پیشین و معرفی سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات بانک توسعه تعاون ۶۳ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی در قالب ۹۳۶ هزار بیمه نامه بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان برنامه‌ریزی جدی برای تقویت شبکۀ فروش بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ برگزاری اولین جلسه هیئت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد در سال ۱۴۰۳

1

هتل فرودگاهی استانداردهای مدون هتلی شرکت آکور فرانسه را کسب کرد

  • کد خبر : 50909
  • 08 مرداد 1401 - 11:12
هتل فرودگاهی استانداردهای مدون هتلی شرکت آکور فرانسه را کسب کرد

هتل های فرودگاهی ( رکسان و رمیس) تمام استانداردهای مدون هتلی روز شرکت آکور فرانسه را بدست آورد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، این موفقیت پس از انجام مذاکرات و پیگیری های فراوان شرکت توسعه گردشگری آریازیگورات با مدیر خاورمیانه شرکت آکور حاصل شده است.
هتل فرودگاهی برای اولین بار با تشکیل کارگروهی متشکل از نیروهای مجرب ترجمه استانداردهای مدون هتلی sop ها و تبدیل آن به یک کتابچه را در راستای بومی‌سازی در دستور کار قرار داد که قطعا سرمایه ای معنوی و دارایی با ارزش برای هلدینگ هتلداری گروه معظم مالی گردشگری خواهد بود.
هدف از جمع‌آوری استانداردهای مدون هتلیSOP ها ، ارتقای نام تجاری “رکسان” در حد استانداردهای جهانی با هدف ارتقا خدمات و جلب رضایت میهمانان است.
با توجه به اهمیت آموزش در هتل، بازآموزی همه کارکنان در واحدهای مختلف هتل با یک برنامه ریزی آموزشی مدون منسجم و اثربخش بر اساس استانداردهای مدون هتلی (SOP) های گردآوری شده شرکت با همکاری گروه هتلداری آکور فرانسه در سال ۱۴۰۰ آغاز شد.
هدف از آموزش، ارتقای سطح دانش کارکنان هتل با ایجاد انگیزه بیشتر در مورد ارائه خدمات بهتر و در نتیجه ارتقای سطح کیفی خدمات به میهمانان است.
به همین منظور برگزاری آزمون SOP از کارکنان هتل‌های فرودگاهی رکسان با هدف ارتقا سطح دانش کارکنان با ایجاد انگیزه بیشتر در مورد ارائه خدمات بهتر و در نتیجه ارتقای سطح کیفی خدمات به میهمانان تیرماه امسال برگزار شد.
شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه‌های گروه مالی گردشگری است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.