• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

نواختن زنگ بیمه در گرگان توسط بیمه کوثر

  • کد خبر : 29772
  • 23 آبان 1400 - 9:47
نواختن زنگ بیمه در گرگان توسط بیمه کوثر

بیمه کوثر هم‌سو با سیاست ‌های بیمه مرکزی زنگ بیمه را در مدرسه شاهد دختران گرگان به صدا درآورد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، به‌منظور گسترش فرهنگ بیمه و بیمه‌گری در کشور و همچنین توجه قشر دانش‌آموز به آینده‌نگری، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی در زندگی، زنگ بیمه توسط بیمه کوثر با حضور جمع اندکی از دانش‌آموزان، اعضای انجمن اولیا و مربیان و مسئولان استانی و اداره آموزش و پرورش و به صورت حضوری و پخش هم‌زمان در شبکه اجتماعی شاد به صدا در‌آمد.
رییس آموزش و پرورش شهرستان گرگان در این مراسم ضمن تاکید بر فرهنگ‌سازی و توجه بیش از پیش دانش‌آموزان به صنعت بیمه، گفت: آموزش و گسترش بیمه‌گری در کشور باید از مدارس و مقطع ابتدایی آغاز شود تا خانواده‌ها مشکلات احتمالی را در آینده بتوانند به راحتی برطرف کنند و دغدغه نداشته باشند.
سیدقاسم حسنی افزود: بیمه‌ها نقش پشتوانه و حمایتی برای افراد و آحاد جامعه ایفا می‌کنند که با دید بلندمدت، سبب کاهش هزینه در خانواده‌ها، صنایع، سازمان‌ها و سایر ارکان اجتماع خواهد شد. با همین نگاه، ما مسئولان آموزش و پرورش هم براساس حوادث گذشته و پیش‌بینی مخاطرات آینده، پوشش‌های مختلف بیمه‌ای را برای اماکن آموزشی و دانش‌آموزان تهیه می‌کنیم زیرا آن را نه هزینه بلکه یک سرمایه‌گذاری حیاتی می‌دانیم.
در پایان مراسم بسته‌های آموزشی با موضوع بیمه و همچنین انواع لوازم‌التحریر توسط سرپرستی بیمه کوثر به تمام دانش‌آموزان اهدا شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=29772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.