• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

نشست تعاملی مسئولین ذوب آهن اصفهان با شورای شهر و شهردار مینادشت

  • کد خبر : 44202
  • 07 اردیبهشت 1401 - 15:30
نشست تعاملی مسئولین ذوب آهن اصفهان با شورای شهر و شهردار مینادشت

مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان در ادامه جلسات تعاملی با مسئولین منطقه، با شهردار و اعضاء شورای شهر مینادشت دیدار و گفتگو کرد.

مهندس رخصتی در این دیدار، تعامل و هم افزایی با منطقه را یکی از اولویت های اصلی ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی دانست و گفت: این مجتمع عظیم صنعتی از زمان تاسیس تا کنون خدمات گوناگونی به جامعه به ویژه منطقه ارائه داده است و از نظر مدیریت این شرکت، هرگونه فعالیت و مشارکت در منطقه باعث ارتقاء موقعیت شرکت می شود .

شهردار و اعضای شورای شهر مینادشت نیز در این جلسه، خواستار افزایش فعالیت های مشارکتی فرهنگی و عمرانی شدند و بر ضرورت تداوم پروژه های زیست محیطی در ذوب آهن اصفهان تاکید کردند.

در این جلسه در خصوص مباحثی همچون پروژه انتقال پساب شهرهای اطراف به ذوب آهن اصفهان و همچنین فعالیت های مشترک در جهت توسعه فضای سبز بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است اجرای شبکه فاضلاب مینادشت با سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۹۷ در راستای مسئولیت های اجتماعی و با هدف برخورداری مردم این منطقه از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب و استفاده مجدد از پساب، عملیاتی شد و هم اکنون در این شهرها انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.