• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از همکار بازنشسته سازمان تقدیر کرد

  • کد خبر : 7069
  • 23 دی 1399 - 11:35
نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از همکار بازنشسته سازمان تقدیر کرد

علی حیدری عضو و نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از زحمات رضا شهاب همکار سازمان که پس از سالها خدمت خالصانه به افتخار بازنشستگی نائل شدند، تقدیر کرد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در متن این تقدیر نامه آمده است: 

سازمانها نیز همانند بسیاری از پدیده ها، گذشته، حال و آینده ای داشته و دارند و شرایط کنونی آنها محصول پیشینه و سیر تطوراتی است که در ادوار گذشته داشته اند و در این میان، نقاط عطفی وجود دارد که تغییرات و تحولات بنیادین و پارادایمیکی را در سازمانها باعث می شود و یا موجبات آنرا فراهم می سازد و مستندسازی این طرح های ملی و بزرگ مقیاس، ضمن پاسداشت و گرامیداشت برزیگران عرصه های توسعه و تعالی سازمانی، می‎تواند درس آموز و مایه عبرت نسل فعلی و نسل های آتی باشد.
یکی از این طرح های مهم و تاثیر گذار در تاریخ سازمان تامین اجتماعی، طرح ملی سامان سوابق بیمه شدگان بود که در اواخر دهه ۷۰ اجرا و با تبدیل سوابق بیمه ای کاغذی به دیجیتالی از سال ۱۳۲۸ تا ۱۳۷۸ بزرگترین پایگاه اطلاعات مربوط به منابع انسانی کشور را شکل داد و زیر ساخت الکترونیکی و دیجیتالی شدن فرایندهای سازمانی را فراهم ساخت و در آن ایام، فیلم مستندی تحت عنوان “به سوی فردا” با همت جنابعالی و سایر متولیان وقت در سازمان تهیه شد که اخیراً مطلع شدم با دغدغه مندی و دلسوزی جنابعالی از گزند روزگار محفوظ مانده و نسخه ای از آن را برای حفظ و بهره برداری توسط مبادی ذیربط سازمان برای اینجانب ارسال نمودید.

اخیراً به موجب مصوبات هیات مدیره سازمان، مقرر شده است موزه و نمایشگاه دائمی و مرکز اسناد و مدارک تاریخی سازمان تامین اجتماعی راه اندازی شود که نسخه ارسالی مستند اهدایی جنابعالی نیز با ذکر نام شما در آنجا حفظ و نگهداری خواهد شد. به همین سبب برخود فرض می دانم تا مراتب تشکر و تقدیر خویش را از جنابعالی ابراز دارم.
در همین جا فرصت را غنیمت می دانم و از همه مدیران، کارشناسان و کارکنان بازنشسته سازمان دعوت می کنم تا به پویش (پویش مستند سازی تاریخ شفاهی تامین اجتماعی) بپیوندند و کتب، اسناد، مدارک و گزارشات تاریخی سازمان تامین اجتماعی را به نام خودشان در اختیار این طرح قرار دهند و “جشن گلریزانی” برای مستند سازی تاریخ شفاهی تامین اجتماعی فراهم شود.

باشد که با مدیریت دانش ضمنی سازمانی، تجارب گذشته سازمان و تجارب زیسته همکاران سازمان به نحو مطلوبی در اختیار نسل فعلی و نسل های آتی سازمان قرار گیرد. ایدون باد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.