• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
2

میت پد پرو ۱۱ هواوی با اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED معرفی شد

  • کد خبر : 50818
  • 06 مرداد 1401 - 8:37
میت پد پرو ۱۱ هواوی با اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED معرفی شد

شرکت Huawei در بخشی از رویداد Summer 2022 Smart Office Launch خود از تبلت جدید میت پد پرو ۱۱ رونمایی کرد. MatePad Pro جدید هواوی با عنوان “باریک‌ترین” و “سبک‌ترین” تبلت جهان معرفی شده است. این گجت طبق گفته شرکت فقط ۵٫۹ میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن ۴۴۹ گرم است.

البته باید همینجا به این نکته اشاره داشته باشیم که آیپد پرو ۱۱ سال گذشته اپل هم ضخامت ۵٫۹ میلیمتری داشت و تبلت‌های بزرگتر سامسونگ باریکتر هم بودند. با این حال، وزن تبلت جدید هواوی به نظر می‌رسد که بی رقیب است. اما بیایید با هم نگاه دقیق‌تری داشته باشیم به این تبلت جذاب.

مشخصات تبلت میت پد پرو ۱۱ هواوی

Huawei MatePad Pro 11 همانطور که از نام آن پیداست دارای یک نمایشگر ۱۱ اینچی ۱۲۰ هرتز AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل است. این پنل ۱۰ بیت کالیبراسیون رنگی عالی دارد و اولین تبلتی است که توانسته گواهینامه TÜV Rheinland را تحت عنوان تأییدیه Full Care Display 3.0 دریافت کند.

صفجه نمایش تبلت میت پد پرو 11 هواوی
نمایشگر تبلت میت پد پرو 11 هواوی

در رویداد معرفی، ریچارد یو، مدیر عامل هواوی به چیپست ۵ نانومتری اسنپدراگون اشاره کرد. با این حال، در مشخصات این تبلت به دو مدل چیپست اشاره شده است. یک مدل از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ که همان تراشه ۵ نانومتری است بهره می‎برد. مدل دیگر دارای چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۷۰ است. بین این دو نسخه تفاوت‌های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

این تبلت دارای گرافن سه بعدی و محفظه بخار برای خنک نگه داشتن چیپست است. تراشه دستگاه با ۸ یا ۱۲ گیگابابت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است. علاوه‌براین امکان انتخاب مدل ۴G یا غیر سیم‌کارت خور برای کاربران در نظر گرفته شده است. میت پد پرو ۱۱ دارای اتصالاتی از جمله Wi-Fi 6 (ax)، بلوتوث ۵٫۲ با فناوری‌های صوتی AAC و LDAC است. پورت شارژ این دستگاه هم از نوع USB-C 3.1 نسل ۱ است.

این تبلت با سیستم عامل هارمونی OS راهی بازار خواهد شد. روز گذشته در خبر دیدیم که ویدئویی از نسل جدید سیستم عامل هواوی توسط مدیرعامل این شرکت منتشر شده بود، حالا این نسخه از هارمونی در تبلت جدید این شرکت در دسترس خواهد بود. میت پد پرو ۱۱ با ۶ بلندگو (۲ توییتر و ۴ ووفر) تجربه صوتی سینمایی را ارائه خواهد داد.

این دستگاه به یک باتری ۸۳۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز است که برای ۱۱٫۵ ساعت پخش ویدئو از حافظه تبلت کافی خواهد بود. مدلی که با تراشه اسنپ ۸۸۸ راهی بازار می‌شود از شارژر سریع ۶۶ وات هواوی پشتیبانی خواهد کرد و نسخه دیگر از شارژر ۴۰ وات. اما هواوی این دو نسخه را به ترتیب با شارژرهای ۴۰ و ۲۲٫۵ وات راهی بازار خواهد کرد.

در قاب پشتی میت پد پرو دوربین‌های دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی (عریض و فوق عریض) جای گرفته‌اند. دوربین سلفی این دستگاه هم ۱۶ مگاپیکسلی است.

هواوی تبلت جدید خود را در یک رنگ مشکی طلایی (Golden Black) راهی بازار خواهد کرد. رنگ این تبلت با تابش نور در زاوایای مختلف تغییر خواهد کرد. قسمت پشت آن دارای روکش مات است که باعث می‎شود در برابر سایش مقاوم‌تر باشد و اثر انگشت کمتری بر روی آن نقش ببندد.

هواوی در این رویداد از Huawei M-Pencil جدید خود با رنگی تازه (سفید) رونمایی کرد که گریپ بهتری در دست داشته و تجربه نوشتن را بهبود بخشیده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.