• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

موفقیت حاصل زنجیره ای از تلاش هاست که همه در آن سهیم هستند

  • کد خبر : 6720
  • 18 دی 1399 - 15:42
موفقیت حاصل زنجیره ای از تلاش هاست که همه در آن سهیم هستند

با توجه به خاتمه سال مالی شرکت پاکسان جلسه تقدیر از زحمات کارکنان این مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: برای حاج قاسم سلیمانی و سلیمانی ها، مرگی به جز شهادت زیبنده نیست، قامت رعنای چنین عبد صالحی، خلعت زیبایشهادت را می طلبید، شهادت او زندگی ساز شد و میلیون هاایرانی و عراقی در باشکوه ترین تشییع جنازه، پیکرش را بدرقه کردند.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص انتقام خون شهید سلیمانی افزود: فرمان دهندگان به شهادت حاج قاسم، سخت اشتباه کردند زیرا سردار سلیمانی بر قلب ها حکومت می کرد، او سردار دلها بود و کسی که بر دل ها حکمرانی کند، جاودان روزگاران است و این داغی که در دل ها وجود دارد تنها با انتقام سختی که از مسببین و عوامل این جنایت گرفته می شود شاید اندکی فروکش کند.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت پاکسان درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت و فقدان این عالم گرانقدر را ضایعه ای برای اسلام و ایران معرفی کرد.

سال مالی موفقی را پشت سر گذاشتیم

مدیرعامل پاکسان با اشاره به رکوردشکنی های رخ داده در سال مالی منتهی به ۹۹/۰۹/۳۰ یادآورشد: خوشبختانه در سال مالی گذشته توانستیم به کمک همه شما مدیران و تمام همکارانی که در این مجموعه مشغول به کار هستند سال مالی موفقی را پشت سر گذاشته و رکوردهای خوبی را در تولید و فروش به ثبت برسانیم. این موفقیت حاصل زنجیره ای از تلاش هاست که همه در آن سهیم هستند. من این دستاوردها را به همه همکارانم تبریک می گویم و امیدوارم این روند مقدمه ای برای موفقیت در سال مالی جاری باشد.

مدیرعامل پاکسان این مجموعه را نگین انگشتر صنعت شوینده کشور معرفی کرد و افزود: امیدوارم این شرکت بتواند آنگونه که باید بدرخشد و به موفقیتی بیش از گذشته دست پیدا کند.

تقدیر از عضو هیئت مدیره و معاونت فروش سابق

بقائی در بخش دیگری از سخنان خود از میلاد شمس که پیش از این معاونت فروش شرکت پاکسان را به عهده داشت نیز تقدیر و تشکر نمود و گفت: در دورانی که مهندس شمس در این مجموعه مشغول به کار بودند نیز واحد صادرات و فروش محصولات داخلی جهش خوبی را تجربه کرد.

وی در ادامه این جلسه، ضمن آرزوی موفقیت برای میلاد شمس در سمت جدید خود یادآورشد: پایان سال مالی زمان خوبی بود تا از زحمات وی که بیش از دو سال در این مجموعه مشغول به کار بودند تشکر نموده و امیدواریم در سمت جدید خود بتوانند توفیقات چشمگیری کسب نموده و در تعالی اقتصادی کشور تاثیر گذار باشند.

میلاد شمس در ادامه این جلسه ضمن تشکر از دعوت به این جلسه گفت: آنچه که از من گفته شد لطف جناب بقائی و دوستان است. من در این مجموعه تجربیات زیادی کسب کردم و نام و یاد پاکسان چیزی نیست که از خاطر من برود.

وی به خاطرات خوبی که در پاکسان داشت اشاره کرد و یادآورشد: چهره همکاران سابقم را که در این جلسه می بینم خاطرات خوبی برایم زنده می شود.

شمس ضمن تشکر از یکایک مدیران این مجموعه با بیان اینکه به شرکت پاکسان تعلق خاطر ویژه ای دارد افزود: برای مدیرعامل این مجموعه و تک تک مدیران آن آرزوی موفقیت دارم چرا که با موفقیت شماست که پاکسان به رشد و تعالی می رسد.

در پایان این جلسه از میلاد شمس با اهداء یادبودی تشکر و قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=6720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.