• امروز : دوشنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

بانک صنعت و معدن میزبان تولیدکنندگان و صادرکنندگان در هفتمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۵) پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا در پی حادثه بندر شهید رجایی بانک توسعه تعاون؛ اولین بانک پرداخت‌کننده تسهیلات کشاورزی قراردادی در نظام بانکی کشور پیام تسلیت و همدردی مدیرعامل بانک صادرات ایران با مردم بندرعباس/ سیفی: بانک صادرات ایران آماده پشتیبانی از بازسازی سریع بندر شهید رجایی است بررسی وضعیت بیمه‌ای حادثه بندر شهید رجایی در دستور کار قرار گرفت بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه نامه‌های شخص ثالث پرداخت فوری خسارات حادثه بندر شهید رجائی توسط بیمه پاسارگاد همکاری بیمه دی در ارائه نسخه دوم نقشه اکوسیستم دیجیتال صنعت بیمه پیام تسلیت علیپور یزدی در پی حادثه دردناک بندر شهید رجایی/ همدردی و اعلام آمادگی برای حمایت از حادثه‌دیدگان فروش بیمه ما ۱۵ رقمی شد در همایش سراسری مدیران ستادی و شعب: رونمایی از سامانه هوش تجاری بیمه سرمد

0

موفقیت‌های ادامه‌دار بانک پاسارگاد، این‌بار در خدمات خودپرداز

  • کد خبر : 103685
  • 28 اسفند 1403 - 22:07
موفقیت‌های ادامه‌دار بانک پاسارگاد، این‌بار در خدمات خودپرداز

بانک پاسارگاد در ادامه عملکرد درخشان خود موفق به کسب رتبه اول میانگین مبلغ برداشت وجه ماهانه و رتبه دوم در میانگین تعداد دفعات برداشت وجه ماهانه از هر دستگاه خودپرداز شد.

بانک پاسارگاد که همواره در تمامی حوزه‌های بانکی، عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته است، بر اساس آخرین گزارش‌های منتشرشده توسط بانک مرکزی، توانسته از نظر میانگین تعداد تراکنش‌های انجام‌شده و مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده روی هر دستگاه خودپرداز، به ترتیب رتبۀ دوم و سوم را در شبکۀ بانکی به دست آورد.
همچنین این بانک از نظر میانگین مبلغ برداشت وجه ماهانه از هر دستگاه خودپرداز موفق شد رتبۀ اول را کسب نماید و از نظر میانگین تعداد دفعات برداشت ماهانه از خودپردازها، رتبۀ دوم را به خود اختصاص دهد. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که تعداد دستگاه‌های خودپرداز بانک پاسارگاد بسیار کمتر از بانک‌های دولتی و حتی برخی از بانک‌های خصوصی است.
بانک پاسارگاد با سرمایه‌گذاری در توسعه نرم‌افزارهای مدیریت مالی، امنیت سایبری پیشرفته و بهینه‌سازی سیستم‌های خودپرداز، توانسته است سطح رضایت مشتریان را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. 
این دستاوردها نشان از تعهد بانک پاسارگاد به گسترش خدمات بانکداری دیجیتال و همچنین عملکرد موفق شرکت پارسا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه پاسارگاد در خدمات شبکه خودپردازهای خارج از شعبه و ارائه تجربه‌ای نوین و کارآمد برای مشتریان دارد. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=103685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.