• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

معرفی سرمربی تیم ملی بسکتبال تا هفته آینده/ واکنش داوری به تعویق بازی‌های آسیایی

  • کد خبر : 44636
  • 17 اردیبهشت 1401 - 10:46
معرفی سرمربی تیم ملی بسکتبال تا هفته آینده/ واکنش داوری به تعویق بازی‌های آسیایی

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: به واسطه تعویق بازی‌های آسیایی زمان بیشتری داریم و برنامه‌های خود را با وسواس بیشتری پیش می‌بریم.

جواد داوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره به تعویق افتادن بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ توضیح داد: بحث اصلی امنیت جانی ورزشکاران است و وقتی یک تصمیم جمعی گرفته می‌شود باید به آن احترام گذاشت. دید ملی برای همه کشورها آن هم در بعد سلامتی ورزشکاران بسیار مهم است.

او درباره تاثیر این اتفاق روی بسکتبال ایران نیز توضیح داد: با این اتفاق خدا را شکر فرصت بیشتری داریم و می‌شود بهتر کار کنیم چون در روند تیم ملی هم تغییراتی خواهیم داشت. این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و برنامه ما برای مربی‌های تیم ملی متفاوت خواهد شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: در هر صورت اردوهای تیم ملی برقرار است و برنامه‌های خود را بهتر تدوین خواهیم کرد. این موضوع یک مقدار برنامه‌های ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد اما روند کاری فدراسیون متوقف نخواهد شد.

داوری درباره صحبت‌هایی که در مورد انتخاب سعید ارمغانی به عنوان سرمربی تیم ملی مطرح شده است نیز گفت: ما صحبت کرده‌ایم اما تا هفته آینده نفرات را معرفی خواهیم کرد. با وقتی که داریم شرایط را برآورد می‌کنیم و در هیات رئیسه موضوعات را مطرح می‌کنیم. با خواست خدا بهترین تصمیم گرفته می‌شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: مضاف بر بحث سرمربیگری تیم ملی، ما نیاز داریم که تغییرات عمده‌ای در تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم و بحث کلی است. تنها کادرفنی مد نظر ما نیست و باید هدف را بزرگ‌تر ببینیم و آینده نگر شویم. باید وسواس به خرج بدهیم و با هیات رئیسه تصمیم خوبی بگیریم تا برای آینده بسکتبال مثمر ثمر باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.