• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران عنوان کرد: ارایه خدمات مالی و بانکی یکپارچه با گروه مالی

  • کد خبر : 51194
  • 11 مرداد 1401 - 12:57
معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران عنوان کرد: ارایه خدمات مالی و بانکی یکپارچه با گروه مالی

عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه بانک ها نباید صرفا محصول محور باشند، گفت: نگاه مشتری محوری همواره در بانک ملی ایران وجود داشته و تشکیل گروه مالی در این بانک می تواند خدمات مالی و بانکی یکپارچه ای را به مشتریان ارایه کند.

محمد شیریجیان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه طی سال های گذشته بحث زنجیره تامین مالی مغفول واقع شده بود، افزود: با توجه به تشکیل بانکداری جامع و نگاه مشتری محوری در خدمات بانکی، تشکیل گروه مالی در بانک می تواند یکی از حلقه های تکمیل کننده باشد.
وی تصریح کرد: کارگزاری بانک یکی از گروه هایی است که باید گروه مالی را تقویت کند و در همین راستا باید فعالیت این کارگزاری تا حد امکان گسترده تر شود.
شیریجیان با تاکید بر اینکه راه اندازی شرکت تامین سرمایه و ورود به صنعت بیمه از دیگر حلقه های مفقوده در بانک ملی ایران هستند، ادامه داد: امید می رود بانک به سمت و سویی حرکت کند که بتواند تامین مالی نظام تولید کشور را از طریق بازار سرمایه انجام دهد.
عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک خاطر نشان کرد: همچنین باید بتوانیم با توجه به گستردگی و جامعیتی که بانک ملی ایران دارد، در حوزه بانکداری و سرمایه گذاری نیز از طریق گروه مالی فعال شویم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=51194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.