• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

مشارکت بانک ملی ایران در اجرای طرح مرکز توانبخشی سالمندان

  • کد خبر : 51078
  • 10 مرداد 1401 - 9:52
مشارکت بانک ملی ایران در اجرای طرح مرکز توانبخشی سالمندان

بانک ملی ایران با هدف ایفای رسالت های اجتماعی خود و با توجه به لزوم تاسیس مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان به منظور ارائه خدمات عمومی و تخصصی نگهداری، سلامت و درمان افراد مطابق با استانداردهای سازمان بهزیستی کشور، در پروژه ساخت و تکمیل مرکز توانبخشی شبانه روزی سالمندان مشارکت کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با این هدف، پروژه ساخت و تکمیل مرکز توانبخشی شبانه روزی سالمندان با همکاری اداره امور شعب شمال تهران و شعبه دزاشیب بانک و همچنین اعطای مجموع ۲۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشارکت مدنی در شهرستان پردیس اجرا شد.
این مرکز به مساحت ۲ هزار متر مربع در چهار طبقه جمعا به مساحت یک هزار و ۷۲۵ مترمربع بنای مفید اجرایی شده و در آذرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.
نگهداری روزانه از افراد جهت ارایه خدمات تخصصی درحوزه سلامت، توانبخشی و درمان شامل فیزیوتراپی، آب درمانی، گفتار درمانی، روانشناسی و …، نگهداری شبانه روزی سالمندان، نگهداری تخصصی پس از آسیب های جسمی و عمل های جراحی و نگهداری در دوران نقاهت پس از درمان بیمارستانی با ارائه خدمات درمانی روانشناسی، تغذیه، هتلینگ به صورت شبانه روزی زیر نظر کادر تخصصی درمان از جمله خدماتی است که در این مرکز ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=51078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.