• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

مس نقطه اتکاپذیر در تحول اقتصادی کشور است

  • کد خبر : 60748
  • 30 آذر 1401 - 13:39
مس نقطه اتکاپذیر در تحول اقتصادی کشور است

دکتر حمیدرضا شاهوردی گفت: حوزه مس به‌عنوان حوزه‌ای بی‌رقیب در ایجاد توسعه کشور اگر با تکنولوژی و نوآوری همراه شود می‌تواند به نقطه اتکاپذیر و مکفی در شکوفایی اقتصادی تبدیل شود و با برگزاری این گردهمایی فرصت مطلوبی برای تحقق این هدف فراهم شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  مس پرس، دکتر حمید رضا شاهوردی نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در آیین افتتاحیه گردهمایی نوآوری و فناوری شرکت ملی مس در مجتمع مس شهر بابک «مسینو»که روز دوشنبه ۲۸ آبان ماه برگزار شد، بخش معدن را پیشران تحول در اقتصاد کشور معرفی کرد و افزود: اگر تنها دارایی‌های بالفعل خود را در حوزه معدن در نظر بگیریم می‌توانیم شرایط را برای شکوفایی اقتصاد در کشور مهیا کنیم.

شاهرودی تصریح کرد: خوشبختانه با نگرش شرکت ملی مس به پتانسیل‌های بالقوه این حوزه و هدف گذاری های انجام شده، در آینده شاهد شرایط متفاوت و مثبتی در اقتصاد خواهیم بود.

نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تأکید بر تمرکز زیست بوم فناوری کشور بر مرتفع کردن نیازهای حوزه مس، از آمادگی این معاونت در قالب توافق‌نامه قطعی در راستای سوق دادن زیست بوم فناوری به سمت حوزه مس و آمادگی هر گونه همکاری و حمایت در این زمینه خبر داد تا نیازهای نرم افزاری در توسعه این صنعت برآورده شود./

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.