• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

مسابقۀ ایران و سوریه را زنده از لنز ایرانسل ببینید

  • کد خبر : 29991
  • 25 آبان 1400 - 11:55
مسابقۀ ایران و سوریه را زنده از لنز ایرانسل ببینید

مسابقۀ فوتبال تیم‌های ملی ایران و سوریه، امروز به صورت مستقیم از لنز ایرانسل پخش می‌شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این مسابقه، از سری رقابت‌های نهایی مرحلۀ مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰، از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ملک عبدالله دوم کشور اردن، با میزبانی سوریه، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این مسابقه را از طریق شبکۀ «لنز اسپورت پلاس» در لنز ایرانسل، به نشانی Lenz.ir تماشا کنند.

کاربران ایرانسلی لنز، می‌توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، این مسابقه را با تعرفۀ تمام‌بهای اینترنت مشاهده کنند.

این مسابقه، ششمین دیدار «تیم ملی» در دور سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقۀ آسیا است و تیم داوری چینی، آن را قضاوت می‌کنند.

در این دور از رقابت‌ها، ایران در گروه A، با تیم‌های کرۀ جنوبی، امارات متحدۀ عربی، عراق، سوریه و لبنان هم‌گروه است که تاکنون و در پایان دور رفت، توانسته است با چهار برد و یک مساوی، با ۱۳ امتیاز، در صدر جدول این گروه قرار گیرد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهدۀ جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهدۀ برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=29991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.