• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

مزایده الکترونیکی ۲۵۳ اموال منقول به زودی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 33252
  • 01 دی 1400 - 10:52
مزایده الکترونیکی ۲۵۳ اموال منقول به زودی برگزار می‌شود

مزایده الکترونیک ۲۵۳ اموال منقول این سازمان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت اوایل دی ماه سالجاری برگزارخواهد شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی،  طبق این گزارش، ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۰۶/۱۰/۱۴۰۰ اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منتشر و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت، ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۲/۱۰/۱۴۰۰ خواهد بود.

بر این اساس بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴/۱۰/۱۴۰۰ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها و شرایط و همچنین رویت کالاهای مطرح در مزایده و ارایه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک دولت به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.

ضمناً از آنجائیکه مزایده بصورت اینترنتی می‌باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:
۱-شرکت کنندگان در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.
۲-برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنهاد قیمت نیز از ایـن طـریق صورت می‌پذیرد، لذا تمامی شرکت کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ فوق الذکر به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.
۳-ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۲/۱۰/۱۴۰۰ امکان پذیر است.

۴-داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی بهمراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.
۵-اطلاعات ریزاقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان محترم است.
۶-بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.
۷-پیشنهاد می گردد باتوجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.
۸-پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴/۱۰/۱۴۰۰ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می شود.
۹-شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می توانند صرفا گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۱۳/۱۰/۱۴۰۰ انتخاب و ثبت نمایند.
لازم به توضیح است اعلام انصراف بصورت سیستمی بوده و بدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف، ثبت درخواست انصراف امکان پذیرمی‌باشد.
۱۰-متقـاضیان محترم می توانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریتهای استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.
متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.