• امروز : دوشنبه - ۱۲ آذر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

فعالان بازار سرمایه در انتظار راه اندازی «بازار رسمی نقره» هستند/ معاملات نقره هم مانند طلا، رسمی و شفاف می شود اعلام فرایند انتخاب مدیران عامل بورس‌ها/ مجامع فرابورس، بورس انرژی و بورس تهران، برای انتخاب هیات مدیره جدید برگزار شده است/ هیأت مدیره هر یک از بورس‌ها می‌بایست مدیرعامل پیشنهادی خود را برای طی فرآیند تایید صلاحیت حرفه‌ای به سازمان بورس معرفی کند صندوق اعتماد تمدن: پیشتاز بازدهی هفتگی صندوق‌های مختلط مراسم تودیع و معارفه اعضای ‌هیئت‌مدیره بیمه نوین برگزار شد زنگ بیمه در زاهدان با حضور بیمه تعاون نواخته شد حمایت و تامین مالی فعالان بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات از مهمترین اولویت های پست بانک ایران است با حضور مدیرعامل بانک‌آینده از باشگاه مشتریان همراه‌کارت رونمایی گردید کسب ۵ مقام برتر توسط بانک سامان در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی نواختن زنگ بیمه در مدارس ابتدایی تهران پیام مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران به مناسبت ۱۳آذر ماه (روز بیمه) پیام مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران به مناسبت روز جهانی معلولان

0

مرکز ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل ؛ پشتیبان مطمئن شما 

  • کد خبر : 97588
  • 06 آذر 1403 - 17:21
مرکز ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل ؛ پشتیبان مطمئن شما 

با خدمات حرفه‌ای مرکز ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل، در هر زمانی که نیاز داشته باشید ،تمام سوالات شما به‌طور سریع و دقیق پاسخ داده می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: این موسسه با هدف جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات به‌موقع و باکیفیت، پشتیبانی ۲۴ ساعته را به صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته به مشتریان محترم ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند با تماس با واحد پاسخگویی، هرگونه پرسش در خصوص سپرده‌ها، تسهیلات ، مشکلات احتمالی و دیگر خدمات موسسه را مطرح و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

مرکز ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل با بهره‌گیری از کادر مجرب، تلاش می‌کند تا هر گونه مسئله‌ی احتمالی در تراکنش‌ها را با سرعت و دقت بررسی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف نماید. همچنین در مواقع اضطراری نظیر مفقودی کارت، تیم پشتیبانی پس از احراز هویت، اقدامات لازم را برای مسدودسازی حساب انجام می‌دهد و دغدغه‌های مشتریان را برطرف می‌ نماید.

این گزارش می افزاید: تیم حرفه ای مرکز ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل با هدف تسهیل دریافت خدمات مشتریان، وهمچنین ایجاد تجربه ای رضایت بخش آموزش‌های لازم درباره خدمات بانکداری الکترونیک از جمله روش استفاده از سامانه‌ها و ابزارهای آنلاین را نیز در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

گفتنی است ، برای دریافت خدمات از کادر حرفه‌ای ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل، نیازی نیست که حتماً از مشتریان اصلی این موسسه باشید؛ واحد ارتباط با مشتریان موسسه اعتباری ملل آماده پاسخگویی دقیق و سریع به تمامی هم‌وطنان عزیز می باشد تا تجربه‌ای متمایز و حرفه‌ای را ارائه دهد.مشتریان گرامی می‌توانند با شماره گیری ۸۴۳۳۳-۰۲۱ و به راحتی از پشتیبانی حرفه‌ای مرکز ارتباط با مشتریان بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=97588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.