• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

مراسم تودیع و معارفه سرپرست مدیریت استان اردبیل برگزار شد

  • کد خبر : 15924
  • 09 خرداد 1400 - 15:29
مراسم تودیع و معارفه سرپرست مدیریت استان اردبیل برگزار شد

با حضور حسن قلندری معاون امور مشتریان و توسعه بازار و هادی احمدی مدیر امور شعب و به موجب حکم مدیرعامل شرکت بیمه دی، حسین میکائیل وند به سمت سرپرست مدیریت استان اردبیل شرکت بیمه دی منصوب شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ در بخشی از متن این حکم آمده است:  « نظر به تعهد، تخصص و بررسی توانمندی های جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت استان اردبیل منصوب می شوید. لازم است با توکل بر ایزد منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از توان کارشناسی، تمامی مساعی خود را جهت پیشبرد امور محوله در راستای تحقق اهداف و رعایت اصول تبیین شده شرکت شامل “سلامت”، “حرفه ای گری” و “انسجام سازمانی” به کار گیرید.» 
همچنین مراسم تودیع طناز مرادی پسند که پیش از این مدیر استان اردبیل بود نیز انجام شد و از خدمات ایشان در مدت تصدی این عنوان، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
در ادامه این مراسم که شبکه فروش و نمایندگان استان نیز در آن حضور داشتند، حسن قلندری با اشاره به برنامه های شرکت در سال پیش رو، بر تحقق اهداف و چشم انداز ترسیم شده با برنامه ریزی و دقت تاکید کرد و در پایان نیز طی جلسه پرسش و پاسخ به نظرات و دغدغه های نمایندگان پاسخ داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=15924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.