• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد، ۱۱ اردیبهشت مصادف با روز کارگر را تبریک گفت

  • کد خبر : 44403
  • 10 اردیبهشت 1401 - 21:12
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد، ۱۱ اردیبهشت مصادف با روز کارگر را تبریک گفت

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت مصادف با روز کارگر را تبریک گفت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره با صدور پیامی فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت گرامیداشت مقام کارگر را تبریک گفت.

متن پیام دکتر کریمی به شرح ذیل است:

بی تردید کارگران بازوان پرتوان حرکت و پیشران هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و پیشرفت‌های مکتسبه در مسیر زندگی اقتصادی و اجتماعی نشأت گرفته از اهتمام و کوشش مثال زدنی این عزیزان شریف است.

بدون شک ارزشمند ترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن بشمار می رود ، سرمایه ای که با گذشت زمان بر غنای آن افزوده می شود چرا که علیرغم پیشرفت های علمی هنوز نقش بی بدیل سرمایه انسانی در توسعه و دستیابی به اهداف سازمان ها غیر قابل انکار است.

بر همین اساس با احترام به تمامی انسان ها که به اعتقادم با ارزشترین سرمایه ها به شمار می روند صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت روز کارگر تقدیم یکایک همکارانم در صندوق قرض الحسنه شاهد می کنم و بر این باورم که تجربه ، علاقه مندی ،توسعه و پشتکار شما عزیزان گرانبهاترین سرمایه ای است که صندوق طی سالیان متمادی خدمت به جامعه شاهد ایثارگر بدست آورده است.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الله، یاد و خاطره‌ شهدای والامقام کارگر را گرامی‌داشته و روز کارگر را به این قشر پرتلاش به ویژه همکاران خدوم در صندوق قرض الحسنه شاهد که مهمترین سرمایه‌های مجموعه هستند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اسلام کریمی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.