• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

مدیرعامل بیمه ملت تاکید کرد: لزوم جذب پرتفوی سودآور

  • کد خبر : 60707
  • 29 آذر 1401 - 19:06
مدیرعامل بیمه ملت تاکید کرد: لزوم جذب پرتفوی سودآور

مدیرعامل بیمه ملت در نشست هم‌اندیشی مدیران، روسای شعب و نمایندگان این شرکت در استان‌های فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر گفت: باید به سمت جذب پرتفوی‌های سودآور حرکت کنیم و سهم بخش‌های زیان‌ده را در پرتفوی شرکت کاهش دهیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، همایش هم‌اندیشی مدیران، روسای شعب و نمایندگان بیمه ملت با حضور مدیرعامل، نایب رئیس هیات‌مدیره، معاونان، مدیران، روسای شعب و جمعی از نمایندگان این شرکت در استان‌های فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر برگزار شد.

علیرضا یزدان‌دوست، مدیرعامل بیمه ملت در این همایش، با اشاره به استقبال مدیران ارشد این شرکت از پیشنهادها در حوزه نوآوری گفت: باید پلتفرمی برای هم‌فکری و عملیاتی شدن پیشنهادهای همکاران در حوزه نوآوری ایجاد کنیم تا این کار به یک رویه سازنده تبدیل شود.

وی افزود: در بحث سودمحوری اهمیت ندارد که چند درصد از بازار را در اختیار داشته باشیم، اگر سهم از بازار زیادی داشته باشیم اما سود کمی میان سهامداران تقسیم کنیم، کارنامه خوبی نخواهیم داشت.

مدیرعامل بیمه ملت با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این شرکت، سودآوری است، گفت: باید میان ذینفعان و سهامداران سود خوبی توزیع کنیم. سهامداران ما بی‌شک در پایان سال و زمان برگزاری مجمع عمومی سالیانه، به سود شرکت توجه دارند، ما باید به سمت جذب پرتفوی‌های سودآور حرکت کنیم.

یزدان‌دوست اشاره‌ای هم به نقش نمایندگان بیمه ملت در عملکرد این شرکت داشت و خطاب به آنان گفت: نباید به دنبال نسخه مشترک از ستاد باشید، زیرا ممکن است هر کدام از شما در حوزه فعالیت بیمه‌ای استان خود، نیازهایی را شناسایی کنید که ما در تهران به آن توجه کافی نداشته باشیم. نمایندگان باید در سطح استان خود نیازسنجی کرد و اطلاعات را به تهران ارسال کنند تا مدیران راهکارهای پیشنهادی را برای آن طراحی و ارائه نمایند.

وی با تاکید بر انعکاس نیازهای تبلیغی هر استان به ستاد گفت: یک نسخه مشترک، برای همه مناطق کشور اثرگذار نخواهد بود و ما باید بر اساس نیاز هر استان، برنامه تبلیغاتی تدوین کنیم.

مدیرعامل بیمه ملت به توسعه شعب و شبکه فروش این شرکت هم اشاره کرده و گفت: تا پایان بهمن‌ماه سال جاری، شعبه بیمه ملت در استان هرمزگان افتتاح می‌شود و امیدواریم تا پایان سال، شعب دیگری را هم افتتاح کنیم چرا که شعب نقش تسهیلگر امور بیمه‌ای در بخش‌های مختلف کشور را دارند.

سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد، نایب رئیس هیات‌مدیره بیمه ملت نیز در این همایش با تاکید بر پیگیری وصول مطالبات، گفت: باید بتوانیم در این حوزه عملکرد بهتری داشته باشیم و این مورد را با جدیت پیگیری کنیم.

وی هم‌چنین به تسریع در روند پرداخت خسارت بیمه‌گذاران اشاره کرد و گفت: خسارت بیمه‌گذاران باید در کمترین زمان پرداخت و همچنین راهبرد شرکت برای افزایش سهم از بازار پیگیری شود.

نائب رئیس هیئت مدیره با تاکید بر برخورد مناسب با بیمه‌گزاران تصریح کرد: در ستاد وظیفه داریم تا دِینی که بر گردن شرکت قرار گرفته و اگر خسارتی متوجه بیمه گزار شد در زمان مناسب خسارت را پرداخت کنیم. این موضوع باید پیگیری شود و این وجهه‌ای است که نمایندگان ما باید داشته باشد. یعنی در کنار اینکه نماینده شرکت هستند برای تامین منافع بیمه‌گزاران هم حساس باشند.

امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار شرکت نیز در این نشست، گفت: هیئت مدیره و مدیرعامل محترم کاملا از شبکه فروش حمایت می‌کنند. نکته قابل توجه این است که رفتار و اخلاق ما در برخورد با مشتریان بسیار مهم است؛ به هرحال بیمه‌گزاران شعبه را می‌شناسند و خوب است که شبکه فروش نماینده شایسته‌ای برای مجموعه بیمه ملت باشند.

محمد ترابی، معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه ملت نیز در سخنانی با تاکید بر نوآوری در حوزه بیمه‌های زندگی، گفت: برای طراحی محصولات جدید در بخش بیمه‌های زندگی، اقدامات مهمی انجام شده اما در حوزه نرم‌افزاری باید این امر با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: حدود اختیارات نمایندگان باید بازنگری و پرداخت خسارت به نمایندگان واگذار شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده که امیدوارم این موضوع به زودی انجام شود.

فرهاد عظیمی، معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه ملت نیز در همایش هم‌اندیشی مدیران، روسای شعب و نمایندگان این شرکت گفت: بیمه ملت نسبت به گذشته پوست‌اندازی کرده و وارد دوران جدیدی از فعالیت خود شده است. برنامه گذشته شرکت، کسب سهم از بازار در صنعت بیمه بود و افتتاح شعب نیز جزء برنامه‌های شرکت نبود اما اکنون شرکت رشد کرده و به همین دلیل نیاز است در برخی حوزه‌ها مانند ارتقای بحث نرم‌افزاری اقداماتی انجام شود.

وی همچنین بر افزایش توان فنی شعب برای افزایش اختیارات با برگزاری دوره‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: با این اقدام می‌توانیم در سریع‌ترین زمان و با کمترین موانع در سال ۱۴۰۲ وارد فاز جدیدی در فعالیت‌های بیمه ملت شویم.

در این همایش، مدیران، روسای شعب و جمعی از نمایندگان بیمه ملت، نقطه‌نظرات خود را درباره ارتقای عملکرد بیمه ملت مطرح کردند.

مدیرعامل، نائب رئیس هیئت مدیره و معاونان و مدیران در ادامه با حضور در شعبه بیمه ملت در استان فارس از روند فعالیت‌های این شعبه بازدید و با همکاران گفت‌وگو کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.