• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

ماموریت روحانی به سازمان برنامه برای حمایت از اقشار کم‌برخوردار

  • کد خبر : 2706
  • 27 آبان 1399 - 13:50
ماموریت روحانی به سازمان برنامه برای حمایت از اقشار کم‌برخوردار

تهران- رویداد خبر – معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی رییس جمهوری از ماموریت رییس‌جمهوری به سازمان برنامه و بودجه برای طراحی اقدامات حمایتی از اقشار کم‌برخوردار و آسیب دیده بر اثر تعطیلی کسب و کار در زمان اعمال محدودیت‌ها خبر داد.

به گزارش  ایرنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی رییس جمهوری روز سه‌شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری امروز به سازمان برنامه و بودجه مأموریت داد برای آن دسته از اقشار کم‌برخورداری که در اثر تعطیلی کسب و کارشان در زمان اعمال محدودیت‌ها دچار آسیب خواهند شد، اقدامات حمایتی دولت را طراحی و برای تصویب و اعلام آن در جلسه روز شنبه ستاد ملی کرونا اعلام کند.

حسن روحانی  در نشست امروز یکصد و هشتاد و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی گفت:  بی‌تردید در مسیر اجرای این محدودیت‌ها افراد کم‌برخوردار با مشکلاتی روبرو خواهند شد از این رو با وجود همه مشکلات و مضایقی که همه مردم شریف از آنها آگاهند، دولت تصمیم گرفته است برای گروه‌های هدف و اقشار آسیب‌پذیر که در اثر تعطیلی کسب و کار آنان دچار آسیب خواهند شد، اقدامات حمایتی را در نظر بگیرد.

رییس جمهوری به سازمان برنامه و بودجه ماموریت داد با هماهنگی با وزارت تعاون و بانک مرکزی درخصوص تامین اعتبارات مورد نیاز این خانوارها اقدام کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=2706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.