• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

3

لوح سپاس جشنواره ملی بهره‌ وری در دستان بیمه کوثر

  • کد خبر : 48389
  • 01 تیر 1401 - 22:04
لوح سپاس جشنواره ملی بهره‌ وری در دستان بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر لوح سپاس دوازدهمین جشنواره ملی بهره‌ وری را برای ارائه طرح «سامانه جامع هوشمند ارائه خدمات بیمه‌ ای با استفاده از QRCODE» دریافت کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، در این جشنواره که هر ساله برگزار می‌شود، صنایع، سازمان‌ها و نهادهای مختلف سراسر کشور به ارائه طرح‌ها و تجربه‌های موفق خود می‌پردازند و توسط تیمی متشکل از متخصصان و اساتید برتر دانشگاهی مورد نقد و داوری قرار می‌گیرد. امسال نیز این جشنواره در تاریخ ۳۰خرداد ۱۴۰۱ در سالن اتاق بازرگانی تهران برگزار شد و شرکت بیمه کوثر برای دومین سال متوالی توانست با رای هیئت‌داوران لوح سپاس این جشنواره را از آن خود کند.

معاون برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت بیمه کوثر ضمن ابراز خرسندی از تکرار حضور موفق شرکت بیمه کوثر در این جشنواره، حرکت به سمت بیمه‌گری دیجیتال را ضرورتی انکارناپذیر برای تمامی بیمه‌گران دانست و خاطرنشان کرد: شرکت بیمه کوثر همواره با نگاه به آینده صنعت بیمه، حرکت به سمت ارائه خدمات برخط و استفاده از تکنولوژی‌های نوین فناوری اطلاعات را ضرورت و رسالتی انکارناپذیر برای خود ترسیم و سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را برای رسیدن به این مهم پایه‌ریزی کرده است.

مسعود طاهری وسیه سری راه‌اندازی «سامانه جامع هوشمند ارائه خدمات بیمه‌ای با استفاده از QRCODE ذیل مجموعه کوثر من» را با دو هدف اصلی ارتقای تجربه مشتری و بهبود فرآیندهای داخلی، آغاز راهی جذاب برای آینده صنعت بیمه برشمرد و گفت: از عبارت «هر بیمه‌گذار،یک QRCODE» برای این سامانه استفاده کردند زیرا این سامانه تمام خدمات جامع و یکپارچه به بیمه‌گذاران را به صورت سفارشی‌سازی شده بر اساس نقش‌های همه ذی‌نفعان، بدون نیاز به داشتن هر گونه دانش فنی و تنها با اسکن کردن، یک QRCODE ساده به مشتریان عرضه می‌کند.

در پایان دبیر جشنواره ملی بهره‌وری ایران از مشارکت فعال شرکت بیمه کوثر در طول سال‌های اخیر تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=48389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.