• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

لزوم پایش سرویس های نوین پستی بر اساس نیاز مشتریان

  • کد خبر : 50676
  • 04 مرداد 1401 - 21:15
لزوم پایش سرویس های نوین پستی بر اساس نیاز مشتریان

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: «محرکه صنعت پست نیروی انسانی است و چرخه کاری با حرکت این نیروها به حیات خود تداوم می بخشد.»

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، سعید شریف زاده صبح امروز چهارم مرداد ۱۴۰۱ در بازدید از منطقه پستی شمال شرق تهران با تاکید بر اینکه بازدید از مناطق و زیرساخت های اجرایی پست تهران در دستور کار برنامه های مجموعه است، گفت: «چرخه عظیم شرکت ملی پست را کارکنان تشکیل می دهند از این رو تکریم کارکنان و بازنشستگان در اولویت برنامه های مدیران ارشد شرکت است.»
شریف زاده با اشاره به بررسی و مهندسی مجدد فرایند های پستی، افزود: «آموزش کارکنان برای اجرای ماموریت ها و نظارت بر عملکرد آنها به صورت صحیح بازنگری شود.»
وی ضمن تاکید بر اهمیت آمار و عملکرد در شبکه پستی، خواستار دقت نظر بیشتر و نظارت بر فرایندهای آماری و عملکردی شد.
این عضو هیئت مدیره ادامه داد: «ساختار شرکت باید به گونه ای طرح ریزی شود که تمام فرایندها را تحت پوشش خود قرار دهد.”
وی ادامه داد: «تغییرات سیستمی باید با تغییر سلیقه مشتریان و جامعه همگام و همسو شود و سرویس های نوین پستی مبتنی بر نیازها پایش و تعریف شود.»

گفتنی است محمد محسنی؛ معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدیرکل پست استان تهران و کاوه قورچیان؛ مدیر منطقه پستی شمال غرب نیز در این بازدید شریف زاده را همراهی کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.