• امروز : جمعه - ۲۳ آذر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

بیمه سامان حامی دوازدهمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور انتصاب مدیری دیگر در بیمه ایران از میان کارکنان بانک سینا با هدف رونق اشتغال و ایجاد درآمد پایدار از شرکت‌های تولیدی و صنعتی حمایت می‌کند پاسخگویی برخط مدیران بانک ملت به سوالات سهامداران به‌پرداخت ملت؛ بزرگ‌ترین میزبان تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی ، ابزار پذیرش موبایلی و پرداخت قبض و خرید شارژ به حساب‌ بانک دی در «طرح فروش محصولات جدید ایران‌خودرو» ثبت‌نام کنید حضور بانک صادرات ایران در نمایشگاه بیمارستان‌سازی با توسعه خدمات «دکترلند» به کادر درمان بهبود شاخص‌های عملکردی بانک صادرات ایران به نفع سهامداران شرکت در طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک آینده اعطای لوح تقدیر مدیر برگزیده جهادی کشور به مدیرعامل بیمه ایران اعلام شعب کشیک بانک سرمایه در استان تهران در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مورخ ۲۱ و ۲۲ آذر ‏۱۴۰۳

3

لزوم حرکت شرکت‌های بیمه‌ای و نمایندگان به سمت کسب ‌کار دیجیتال

  • کد خبر : 82761
  • 06 دی 1402 - 12:44
لزوم حرکت شرکت‌های بیمه‌ای و نمایندگان به سمت کسب ‌کار دیجیتال

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران گفت: امروز فضای کسب و کار تغییر کرده و باید خود را با این موضوع تطبیق دهیم و ‌نمایندگان آماده ورود به کسب و کار دیجیتال باشند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی روز سه شنبه ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در این همایش اظهار کرد: امروزه کمترین همایشی را داریم که با محوریت نمایندگان برگزار شود و این همایش نشان از نگرش خوب موجود در بیمه دی است.

وی با بیان اینکه نمایندگان و بخش فروش هر شرکت از اهمیت بالایی برخوردار هستند و موضوع فروش کار سختی است افزود: فروش بیمه نامه از جمله کارهای سخت در دنیا است، خط مقدم بخش فروش شرکت‌های بیمه‌ای، نمایندگان آن شرکت هستند و باید به آن‌ها توجه لازم داشت.

پورکیانی با بیان اینکه شعب فروش شرکت ها باید به دنبال بازاریابی نمایندگان خوب باشند گفت: سال‌هاست که به دنبال رسیدن به ضریب نفوذ ۷ درصد در کشور هستیم و تنها راهکار آن تقویت نمایندگان است.

دبیر سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به اینکه تقویت بخش فروش و نمایندگان بسیار مهم است بیان کرد: امروز فضای کسب و کار تغییر کرده و باید خود را با این موضوع تطبیق دهیم و‌ نمایندگان آماده ورود به کسب و کار دیجیتال باشند.

وی ادامه داد: باید کارکنان شرکت‌های بیمه را برای ورود به عرصه دیجیتال آموزش دهیم تا با این کسب و کارهای نوین آشنا باشند.

پورکیانی با اشاره به کمکی که بنیاد شهید می‌تواند برای بیمه دی داشته باشد گفت: پرتفوی بنیاد شهید فرصتی برای بیمه دی است، چراکه دروازه فروش آن از دروازه درمان می‌گذرد؛ رضایت عضو یک خانواده منجر می‌شود تا سایر اعضا نیز به سمت استفاده از این بیمه روند.

دبیر سندیکای بیمه گران ایران افزود: حضور مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی فرصتی برای این شرکت است، چراکه باتوجه به توانمندی ها و تجارب ایشان اتفاقات خوبی برای این شرکت بیمه‌ای پیش خواهد آمد.

گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر شد و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.