• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
1

قیمت احتمالی گوگل پیکسل ۶ خبر خوبی برای کاربران است

  • کد خبر : 26432
  • 15 مهر 1400 - 11:55
قیمت احتمالی گوگل پیکسل ۶ خبر خوبی برای کاربران است

در اوایل این هفته، ما تاییدیه گوگل را برای تاریخ رونمایی از محصول جدید این شرکت یعنی گوشی‌ هوشمند گوگل پیکسل ۶ را دریافت کردیم و براساس آن در تاریخ ۱۹ اکتبر ( ۲۷ مهر ماه) گوگل از این گوشی به‌طور رسمی رونمایی خواهد کرد. تقریبا تمام مشخصات احتمالی گوشی گوگل پیکسل ۶ را می‌دانیم اما تنها چیزی که هنوز در مورد این گوشی گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد، قیمت آن است.

به لطف منابع آگاه، ما ایده‌ی خوبی از قیمت این محصول بدست آورده‌ایم. بر اساس تصویر آگهی لو رفته از یک فروشنده‌ی  آلمانی، ظاهراً یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای لوازم الکترونیکی این کشور قصد دارد تا در فروشی ویژه گوگل پیکسل ۶ را با قیمت ۶۴۹ یورو (۷۵۸ دلار آمریکا) به فروش بگذارد. علاوه بر این، جزییات این آگهی نشان می‌دهد که با خرید این محصول یک هدفون بوز ۷۰۰ هم بصورت رایگان دریافت خواهید کرد. قیمت این هدفون به تنهایی ۴۰۰ دلار است.

گوگل با اعلام تاریخ معرفی پیکسل ۶ و ۶ پرو اعلام کرد که این گوشی‌ها کاملا زبان طراحی گوشی‌های گوگل را تغییر می‌دهند. این گوشی‌ها با تراشه Tensor ساخته شده‌اند که سرعت و امنیت بالایی دارد. گوگل چند ماه پیش دو گوشی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را معرفی کرد، اما اطلاعات خاصی از آن‌ها منتشر نکرد. تنها می‌دانیم که این گوشی‌ها با تراشه اختصاصی Tensor راهی بازار می‌شوند. برخی دیگر از شایعات هم می‌گویند که گوگل در حال ساخت یک گوشی پیکسل تاشو است.

گوگل پیکسل 6

شایعات حاکی از آن است که نمایشگر گوشی‌های سری پیکسل ۶ از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. این دو محصول به سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهند شد و دوربین سلفی در آن‌ها در پانج‌هول مرکزی قرار خواهد گرفت. مدل پرو پیکسل ۶ از سه دوربین پشتی بهره خواهد برد و این در حالی است که پیکسل ۶ به دو دوربین پشتی مجهز خواهد بود. در برخی گزارش‌ها اشاره شده است که این دو گوشی از شارژ سریع‌تر بهره خواهند برد و گوگل قصد دارد یک استند شارژ بی‌سیم را در هم در رویداد خود معرفی کند. هر دو مدل اشاره‌شده به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۲ را اجرا می‌کنند.

قیمت ۶۴۹ یورو گوگل پیکسل ۶ با قیمت اعلام شده افشاگران اروپایی در ماه قبل برابر می‌کند. بنابراین این قیمت را می‌توان تا حدود زیادی قیمت اصلی گوگل پیکسل ۶ دانست. تصویر این آگهی نشان می‌دهد که این فروش ویژه از روز معرفی این محصول به‌طور رسمی در ۱۹ اکتبر ( ۲۷ مهر ماه) تا ۲۷ اکتبر ( ۵ آبان ماه) به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. این احتمال نیز وجود دارد که این یک هفته زمان پیش فروش رسمی این گوشی‌ها باشد.به هر حال باید صبر کرد و دید که گوگل این گوشی هوشمند جدید خود را با چه قیمتی روانه بازار خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.