• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

فریبا: استقلال تاریخی قهرمان شد

  • کد خبر : 45369
  • 25 اردیبهشت 1401 - 9:02
فریبا: استقلال تاریخی قهرمان شد

پیشکسوت استقلال از عملکرد مدافعان این تیم برابر فولاد تمجید کرد.

بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پیروزی ۲ بر یک استقلال برابر فولاد و قهرمانی این تیم، گفت: این روزها استقلال قشنگ و مطمئن بازی می‌کند و به زور می‌توان از آن ایرادی گرفت. استقلال نشان داد که با وجود بازی در خانه حریف برابر حریف چغری مثل فولاد، تفکر پیروزی دارد و حیف شد که در ۱۰ دقیقه آخر روند بازی عوض شد و کلین‌شیت حسینی خراب شد.

وی‌ ادامه داد: این بازی درگیرانه بود و بارها شاهد جنگ هافبک‌های دو تیم بودیم که استقلالی‌ها نشان دادند یک سر و گردن بالاتر هستند و جنگ‌های میان میدان را به نفع خود تمام کردند. فولاد قصد این را داشت که با استفاده از پاس‌های بلند و یا تیز، پشت خط دفاع استقلال را هدف بگیرد که هر ۳ مدافع آبی‌ها مستحکم و کن ایراد حاضر شدند. حضور سیلوا صلابت را به خط دفاعی برگرداند و عارف غلامی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. او باهوش در زمین حاضر شد و بسیاری از حمله‌های حریف را خنثی کرد. تعویض‌های دقیقه آخری نکونام باعث شد تا روند بازی در ۱۰ دقیقه پایانی تغییر کند و منطقی بود استقلال کمی عقب بکشد. فقط متاسفانه که گل خوردیم و استقلال نتوانست کلین‌شیت کند.

پیشکسوت استقلال درباره ذهنیت نباختن شاگردان مجیدی عنوان کرد: در همه جای دنیا وقتی تیمی به بردن عادت می‌کند، این ذهنیت در آن شکل می‌گیرد و کادر فنی توانسته این تفکر را در تیم القا کند. این کاری است که وظیفه کادر فنی بوده و مجیدی و دستیارانش به خوبی کار خود را انجام داده‌اند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و استقلال که قهرمانی را به دست آورده، بتواند رکوردی تاریخی در فوتبال ایران رقم بزند.

فریبا در پایان درباره پوشش نقاط ضعف استقلال برای فصل آینده عنوان کرد: الآن زود است در این باره صحبت کنیم. فعلا باید سعی در حفظ ساختار و نفرات اصلی تیم کنند و قرارداد این چهار، پنج نفری که در انتهای فصل تمام می‌شود را باید تمدید کنند و سپس به فکر سایر موارد باشند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=45369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.