• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

عملکرد درخشان بانک آینده در شاخص‌های کلیدی کسب‌و‌کار

  • کد خبر : 60705
  • 29 آذر 1401 - 18:51
عملکرد درخشان بانک آینده در شاخص‌های کلیدی کسب‌و‌کار

بررسی شاخص‌های کلیدی کسب‌و‌کار بانک آینده، نشان از عملکرد درخشان این بانک در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۱ دارد.

جذب سپرده‌های مردمی در بانک آینده طی تابستان ۱۴۰۱ در مقایسه با سه‌ماه نخست همین‌سال، با رشدی بیش از ۵۰۰ درصد به مبلغی بیش از ۳،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون‌ریال رسیده است. اقبال سپرده‌گذاران به این بانک موجب شده، مانده‌سپرده‌های مردمی، نسبت به تابستان سال گذشته، بیش از ۶۵ درصد، رشد داشته باشد که نشان از اعتماد و اعتبار بیش‌تر این بانک نزد مشتریان دارد.

بانک آینده میزان درآمد کارمزدی خود را نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد، افزایش داده که همین امر، تأثیر چشم‌گیری بر شناسایی سود در صورت‌های مالی انتهای سال، خواهد داشت.

از سوی دیگر، این بانک در طراحی و ایجاد ابزارها و زیرساخت‌های الکترونیکی هم‌چون: اپلیکیشن‌های «کیلید»، «آبانک» و «پیشخوان‌مجازی» نیز نسبت به سال گذشته، بسیار موفق ظاهر شده تا آن‌جا که می‌توان بانک آینده را در رده پیشگامان عرصه بانکداری الکترونیکی کشور، جای داد.

آخرین بررسی‌ها در بانک آینده حاکی از آن است که بیش از ۹۷ درصد تراکنش‌های سال ۱۴۰۰ در این بانک، به‌صورت غیرحضوری انجام شده است. که این دستآورد با هدف ارج‌نهادن به مشتریان و در نتیجه برنامه‌ریزی مطلوب بانک آینده طی سال‌های همه‌گیری بیماری کرونا، حاصل شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.