• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

عضو هیات مدیره بانک سینا؛ چهره ماندگار صنعت بانکداری سال۹۹

  • کد خبر : 7238
  • 24 دی 1399 - 19:46
عضو هیات مدیره بانک سینا؛ چهره ماندگار صنعت بانکداری سال۹۹

عضو هیات مدیره بانک سینا در سومین جشنواره چهره های ماندگار حوزه صنعت بانکداری، مالی و پرداخت سال ۹۹ به عنوان چهره شاخص و ماندگار انتخاب شد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک سینا، هیات داوران سومین جشنواره چهره های ماندگار حوزه صنعت بانکداری، مالی و پرداخت، عنوان و تندیس چهره شاخص این صنعت در سال ۹۹ را به محمدرضا ساروخانی عضو هیات مدیره بانک سینا اهدا کرد.
از جمله شاخصه های ارزیابی داوران جهت انتخاب چهره های برتر و شاخص، می توان به سوابق علمی و تحصیلی و نیز سوابق اجرایی و خدماتی اشاره کرد.
ساروخانی که از مدیران پیشکسوت و با تجربه نظام بانکی است، از سال ۹۴ در بانک سینا حضور داشته و پیشینه فعالیت در سمت رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک ملت را نیز در کارنامه دارد.
گفتنی است جشنواره چهره‌های ماندگار، هر سال همزمان با نمایشگاه تراکنش ایران برگزار و طی آن چهره‌های شاخص حوزه صنعت بانکداری، مالی و پرداخت توسط هیأت‌ داوران این جشنواره معرفی و از پیشکسوتان این صنعت تقدیر می‌شود.
سومین دوره جشنواره چهره های ماندگار، روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه جاری با حضور چهره ها و مقامات نظام بانکی و پرداخت در محل هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.