• امروز : دوشنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

بانک صنعت و معدن میزبان تولیدکنندگان و صادرکنندگان در هفتمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۵) پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا در پی حادثه بندر شهید رجایی بانک توسعه تعاون؛ اولین بانک پرداخت‌کننده تسهیلات کشاورزی قراردادی در نظام بانکی کشور پیام تسلیت و همدردی مدیرعامل بانک صادرات ایران با مردم بندرعباس/ سیفی: بانک صادرات ایران آماده پشتیبانی از بازسازی سریع بندر شهید رجایی است بررسی وضعیت بیمه‌ای حادثه بندر شهید رجایی در دستور کار قرار گرفت بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه نامه‌های شخص ثالث پرداخت فوری خسارات حادثه بندر شهید رجائی توسط بیمه پاسارگاد همکاری بیمه دی در ارائه نسخه دوم نقشه اکوسیستم دیجیتال صنعت بیمه پیام تسلیت علیپور یزدی در پی حادثه دردناک بندر شهید رجایی/ همدردی و اعلام آمادگی برای حمایت از حادثه‌دیدگان فروش بیمه ما ۱۵ رقمی شد در همایش سراسری مدیران ستادی و شعب: رونمایی از سامانه هوش تجاری بیمه سرمد

7

طرح جهادی جواد‌الائمه(ع) بیمه کوثر

  • کد خبر : 3370
  • 09 آذر 1399 - 16:29
طرح جهادی جواد‌الائمه(ع) بیمه کوثر

طرح جهادی جواد‌الائمه(ع) شرکت بیمه کوثر به‌یاد شهید استاد محسن فخری‌زاده و با همکاری اعضای شورای فنی استان‌ها برای جلب رضایت حداکثری بیمه‌شدگان آغاز شد.

طرح جهادی جواد‌الائمه(ع) شرکت بیمه کوثر به‌یاد شهید استاد محسن فخری‌زاده و با همکاری اعضای شورای فنی استان‌ها برای جلب رضایت حداکثری بیمه‌شدگان آغاز شد.
 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در گفت‌وگو برخط با معاونان و مدیران ضمن اعلام این مطلب، خاطرنشان‌کرد: این طرح در یک حرکت جهادی و اهدا ثواب آن به روح بلند شهید هم‌سنگرمان و همچنین افزایش رضایت ذی‌نفعان با تلاش روزانه اعضای شورای فنی سرپرستی‌ها اجرا می‌شود.

مجید مشعلچی فیروزآبادی افزود: مهم‌ترین دغدغه معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت پیگیری‌های منسجم و آگاهانه امور مشتریان و افزایش رضایت آنان است.

وی برگزاری شورای فنی سرپرستی‌ها در پایان هر روز کاری و بررسی و برطرف کردن مسایل ذی‌نفعان را بیانگر تشویش‌خاطر مدیران و کارشناسان شرکت در برابر کسب رضایت ارباب‌رجوع دانست و تصریح‌کرد: شایسته است کارشناسان فنی ستاد، سرپرستی‌ها و شعب با بهره‌مندی از خرد جمعی اعضای شورای فنی در اسرع‌وقت به مسایل ذی‌نفعان رسیدگی کنند.  

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر افزایش رضایت بیمه‌شدگان در بخش پرداخت خسارت، بیان‌کرد: افزایش پنج‌درصدی رضایت در این بخش از جمله برنامه‌های شرکت تا پایان سال است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی در پایان گفت: امید است که با نظرسنجی‌ از ذی‌نفعان تا پایان سال شاهد افزایش خشنودی آنان باشیم. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=3370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.