به گزارش رویداد خبر به نقل از روابطعمومی بانک سینا، احمد سلمانیآرانی، نائبرئیس هیئتمدیره بانک سینا، در گردهمایی رؤسای شعب منطقه فارس، کهگیلویه و بویراحمد که با هدف تعامل بیشتر مدیران عالی بانک با رؤسای شعب مناطق برگزار شد، گفت: تحول در مدل کسبوکار، تجربهسازی مطلوب برای مشتری و تسهیل و اصلاح فرآیندها، سه اصل مهم برای پیشرفت و ترقی بانک است.
سلمانیآرانی با تأکید بر ضرورت بهبود و ارتقای مدلهای کسبوکار بانکی، تصریح کرد: تغییر در مدلهای کسبوکار باید با لحاظ نگاه ملی و تجربهسازی مطلوب برای رضایتمندی مشتری باشد.
نائب رئیس هیأتمدیره بانک سینا با اشاره به لزوم تحقق تحول دیجیتال در بانک سینا اظهار داشت: مطالعه تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها در موفقیت تحول دیجیتال بانک حائز اهمیت است و برای رسیدن به تحول دیجیتال، باید موضوعات مختلفی همچون فرهنگسازی و آگاهی بخشی کارکنان مد نظر قرار گیرد.
گفتنی است در این سفر قائممقام بانک سینا، عضو هیئتمدیره و معاون برنامهریزی و توسعه کسبوکار، معاون ارزی و بینالملل، معاون بانکداری، مدیر امور شعب و مناطق و مدیر منطقه فارس کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند و طی بازدید از شعب منطقه، در جریان وضعیت عملکردی منطقه قرار گرفتند.
ضرورت ارتقاء مدلهای کسبوکار بانک سینا در بستر فناوری
نائبرئیس هیئتمدیره بانک سینا در گردهمایی رؤسای شعب منطقه فارس، کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تحول و ارتقاء در مدل کسبوکار بانک با تغییر در حوزه ساختاری و فناوری رقم میخورد.