• امروز : دوشنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

بانک صنعت و معدن میزبان تولیدکنندگان و صادرکنندگان در هفتمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۵) پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا در پی حادثه بندر شهید رجایی بانک توسعه تعاون؛ اولین بانک پرداخت‌کننده تسهیلات کشاورزی قراردادی در نظام بانکی کشور پیام تسلیت و همدردی مدیرعامل بانک صادرات ایران با مردم بندرعباس/ سیفی: بانک صادرات ایران آماده پشتیبانی از بازسازی سریع بندر شهید رجایی است بررسی وضعیت بیمه‌ای حادثه بندر شهید رجایی در دستور کار قرار گرفت بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه نامه‌های شخص ثالث پرداخت فوری خسارات حادثه بندر شهید رجائی توسط بیمه پاسارگاد همکاری بیمه دی در ارائه نسخه دوم نقشه اکوسیستم دیجیتال صنعت بیمه پیام تسلیت علیپور یزدی در پی حادثه دردناک بندر شهید رجایی/ همدردی و اعلام آمادگی برای حمایت از حادثه‌دیدگان فروش بیمه ما ۱۵ رقمی شد در همایش سراسری مدیران ستادی و شعب: رونمایی از سامانه هوش تجاری بیمه سرمد

9

صیانت از سلامت کارکنان و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری

  • کد خبر : 3471
  • 11 آذر 1399 - 14:25
صیانت از سلامت کارکنان و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری

صیانت از سلامت کارکنان شرکت و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری اولویت کاری بیمه کوثر است.

صیانت از سلامت کارکنان شرکت و بیمه‌شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری اولویت کاری بیمه کوثر است.
به گزارش رویداد خبربه نقل از  روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در دومین گفت‌وگوی برخط با معاونان و مدیران ضمن بیان این مطلب، افزایش رضایت و خشنودی مشتریان و ذی‌نفعان شرکت را مهم‌ترین دغدغه‌های معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت دانست و خاطرنشان‌کرد: طرح جهادی امام جواد‌(ع) که از دیروز به‌یاد شهید استاد محسن فخری‌زاده و با همکاری اعضای شورای فنی استان‌ها برای جلب رضایت حداکثری بیمه‌شدگان آغاز شد نشان‌دهنده توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابلاغیه‌های دولت و نهاد ناظر فعالیت‌های برخط شرکت را افزایش دهیم که بر اساس این، امکان دریافت خدمات شرکت برای مشتریان از طریق تارنمای شرکت و دورکاری منابع‌انسانی و نیز برگزاری جلسه‌های غیرحضوری در ستاد و استان‌ها برای مدیران و حتی پیمانکاران شرکت فراهم شده است.

وی با تاکید بر افزایش پشتیبانی از سامانه‌های غیرحضوری یاداور شد: ارایه نرم‌افزار همراه‌بیمه با قابلیت ارایه تمامی خدمات برخط بیمه‌ای، راه‌اندازی و ارتقای سامانه فروش برخط بیمه‌نامه‌ها، افزایش خدمات غیرحضوری در بخش‌های فروش، خسارت، پرداخت حق‌بیمه و دریافت معرفی‌نامه بیمارستانی از جمله فعالیت‌های شرکت به منظور تسهیل در ارایه خدمات به آحاد جامعه، ذی‌نفعان و مشتریان و کسب رضایت آن‌ها بوده است و امید است با توسعه این فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین در راستای افزایش رضایت ذی‌نفعان گام برداریم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=3471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.