• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

شیائومی ۱۲ پرو با نمایشگر E5 AMOLED سامسونگ و نرخ تازه‌سازی پویا از راه می‌رسد

  • کد خبر : 33362
  • 03 دی 1400 - 10:25
شیائومی ۱۲ پرو با نمایشگر E5 AMOLED سامسونگ و نرخ تازه‌سازی پویا از راه می‌رسد

چیزی به زمان معرفی پرچمدارهای آینده شیائومی باقی نمانده و اکنون جزئیات جدیدی درباره نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو منتشر شده است.

شیائومی با منتشر کردن چند پوستر فاش کرد که شیائومی ۱۲ پرو از نمایشگر سامسونگ E5 AMOLED با پشتیبانی از وضوح ۲K، فناوری نسل دوم LTPO و فناوری میکرو منشور میکرو لنز بهره خواهد برد.

نرخ تازه‌سازی پویا نمایشگر شیائومی ۱۲ پرو

شیائومی ۱۲ پرو

علاوه بر این، نمایشگر پرچمدار آینده شیائومی همچنین از نرخ تازه‌سازی متغیر (۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز) پشتیبانی خواهد کرد. غول فناوری چینی همچنین تصویری را به اشتراک گذاشته که نحوه تغییر نرخ تازه‌سازی خودکار نمایشگر در اپلیکیشن‌های مختلف را نشان می‌دهد.

شیائومی ۱۲ پرو

همانطور که در فایل GIF زیر مشاهده می‌کنید، نرخ به‌روزرسانی پویا شیائومی ۱۲ پرو در لحظه تغییر پیدا می‌کند. حتی زمانی که در حال انجام ساده‌ترین کار ممکن مانند اسکرول کردن در صفحه تنظیمات هستید نرخ تازه‌سازی نمایشگر تغییر می‌کند. طبق این گیف، زمانی که کاربران اسکرول کردن را شروع می‌کنند، دستگاه به طور خودکار روی ۱۲۰ هرتز تنظیم می‌شود تا تجربه‌ای روان به کاربران ارائه شود و سپس با کاهش سرعت حرکت، نرخ تازه‌سازی نیز به تدریج تا ۱۰ هرتز کاهش پیدا خواهد کرد. شیائومی با استفاده از همین روش ساده، به حفظ عمر باتری نیز کمک کرده است.

شیائومی ۱۲ پرو

شیائومی دیروز از کسب امتیاز +A توسط نمایشگر شیائومی ۱۲ در بررسی دیسپلی‌میت و همچنین ثبت ۱۵ رکورد خبر داد و همچنین در گزارش دیگری عنوان شده بود شیائومی ۱۲ با نمایشگر ۶.۲۸ اینچی و سیستم خنک‌کننده جدید از راه می‌رسد. این کمپانی توانسته صفحه خنک‌کننده بزرگی را درون بدنه این دستگاه قرار دهد تا نگرانی بابت گرمای تولیدی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نداشته باشد. چینی‌ها همچنین توانسته‌اند ابعاد مادربرد را کاهش دهند.

انتظار می‌رود تا ۷ دی ماه که شیائومی بطور رسمی از پرچمدارهای آینده‌اش رونمایی می‌کند، شاهد انتشار اطلاعات جدیدی درباره آن‌ها باشیم و بیشتر با آن‌ها آشنا شویم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.