• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

شهرام ناظری با «آوای دوست» به لنز ایرانسل می‌آید

  • کد خبر : 15393
  • 03 خرداد 1400 - 18:20
شهرام ناظری با «آوای دوست» به لنز ایرانسل می‌آید

لنز ایرانسل در ادامۀ مجموعه کنسرت‌های «صحنه‌ای به وسعت ایران»، میزبان شهرام ناظری است تا در روز جمعه ۷ خرداد، کنسرت آنلاین «آوای دوست» را برگزار کند‌.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، این کنسرت آنلاین، در ادامۀ کنسرت‌های آنلاین «صحنه‌ای به وسعت ایران»، از ساعت ۲۱ روز جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰، در تالار وحدت تهران اجرا می‌شود و کاربران اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل، مخاطبان اختصاصی این کنسرت هستند.

در این کنسرت آنلاین که با عنوان «آوای دوست» در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود، قطعاتی محبوب از این خواننده موسیقی سنتی، چون «آتش در نیستان»، «شیدا شدم»، «اندک اندک»، به همراه قطعات برگزیدۀ دیگر اجرا می‌شود.

تمام کاربران اپلیکیشن لنز برای تماشای این کنسرت، می‌توانند اشتراک ویژۀ این اپلیکیشن را به قیمت ۱۵هزار تومان از طریق صفحۀ ویژۀ این کنسرت در وب‌سایت ایرانسل به نشانی i3l.ir/ticket خریداری کنند. دیتای مصرفی اپلیکیشن لنز برای تماشای این برنامه، برای کاربران ایرانسلی لنز به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. کاربران غیرایرانسلی لنز نیز با استفاده از دیتای اپراتور خود، می‌توانند این برنامه را مشاهده کنند.

این کنسرت تا روز  ۲۲ خرداد، برای علاقه‌مندانی که امکان مشاهدۀ آنلاین آن را نداشته‌اند، در دسترس خواهد بود.

پیش از این، لنز ایرانسل با هدف حمایت از تولید محتوای فرهنگی و هنری بر بستر دیجیتال و نیز فراهم کردن امکان بهره‌مندی از رویدادهای هنری در دوران محدودیت‌های کرونایی، میزبان کنسرت‌های آنلاین هنرمندانی همچون همایون شجریان، سالار عقیلی، وحید تاج، حجت اشرف‌زاده و نیز کنسرت خندۀ حسن ریوندی بوده است.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهدۀ جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهدۀ برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=15393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.